TREND konferencia Personálny manažment 2017

3. október 2017 (utorok)

 

Blok 1 - Trh práce 4.0

 

08:00 - 09:00     Registrácia    
           
      Moderátor: TATIANA ORGLEROVÁ │ HR Director Eastern Europe, Knauf Insulation    
           
09:00 – 10:15    

EVEN BOLSTAD │ Managing Director, HR Norge

HR kompetencie v rýchlom digitálnom svete

 

  • Zmena, rýchlejšia zmena, exponenciálna zmena, viacnásobná zmena - sme pripravení? 
  • Od welfare kancelárií k personálnemu úseku a HR - čo bude nasledovať? 
  • Model HR kompetencií - rámec pre posudzovanie a rozvoj.
 

 

 

         

 

   

IVANA MOLNÁROVÁ │ CEO, Profesia

Demografia nepustí. Je HR vo Vašej organizácii pripravené na trh práce kde prevažujú 50-tnici?

 

  • Aká bude najväčšia výzva trhu práce?
  • Ako demografia ovplyvní personálnu politiku vo firmách?
  • Talenty a vzdelávanie na univerzitách 3. veku?
  • Čísla, fakty, ktoré nás nútia zamyslieť sa.

 

 

           
10:15 - 10:45     Coffee break  

 

           
10:45 - 12:25    

NIMA MOTAZED │ Managing Director/Head Swiss Re Global Services - Slovakia

Budúcnosť v práci: zvládanie rušivých vplyvov

 

  • Pochopenie narušenia ako akcelerátora zmeny a jeho dôsledkov.
  • Automatizácia, digitalizácia a ich vplyv na pracovnú silu.
  • Konektivita a používanie nových technológií sa stávajú kľúčovou kompetenciou.
  • Stret generácií na pracovisku.
   
         

 

     

Panelová diskusia:

 

MARIÁN VALENTOVIČ │ Generálny riaditeľ Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

PETER DOSEDLA │ CEO, Express People

TOMÁŠ VOLEK │ Managing Director, Accenture

KATARÍNA MATULNÍKOVÁ │ Senior Counsel, Allen & Overy

MAREK BOBÁK │ HR&HSE Director, Stredoslovenská energetika - Distribúcia

Ako INDUSTRY 4.0 globalizuje svet?

 

  • Ako INDUSTRY 4.0 globálne ovplyvňuje súčasný HR svet?
  • A čo je to vlastne trh práce 4.0?
  • Je flexibilita sexy alebo otázka prežitia?
  • Generácia 50+ - vyhasnutý alebo skrytý potenciál?
  • Dnešný HR - poľovníci, rybári, alebo ...?
 

 

           

12:25 – 13:40

   

Obed

 

 

 

Blok 2 - Technológie

 

13:40 - 15:00    

BRANISLAV HUNČÍK │ Chief HR Officer, Penta Investments

PETER ROLNÝ │ Chief HR Officer, News and Media Holding

Inteligentné líderstvo ľudí

 

  • Organizácie si čoraz viac uvedomujú svoj sieťový charakter, kde sa HR a trh práce stávajú "internetom bytostí" s prebiehajúcou "digitálnou" spätnou väzbou medzi zamestnancami / kandidátmi, a toto nové prostredie pomaly, ale určite ovplyvňuje všetky HR procesy.
  • Online a mobilné HR aplikácie vytvárajú dátové toky, ktoré výrazne zmenia základy práce v oblasti ľudských zdrojov, od takých administratívnych záležitostí, ako sú doklady o neprítomnosti zamestnancov v právnych sporoch až po sofistikovanejšie veci, ako je identifikácia talentov, a tieto dáta budú konfrontovať subjektívnosť manažérskych rozhodnutí s tvrdými dátami.
  • Pri prechode z prediktívneho modelovania na aplikáciu kontinuálneho AI v oblasti ľudských zdrojov bude pre HR ešte dôležitejšie rozvíjať "umenie pracovať s ľuďmi", pretože aj keď talent a nízky potenciál budú "digitálne" identifikované, potreba osobnej spätnej väzby a diskusie zostane stále silná a možno ešte silnejšie v dobe sociálnych médií, digitálnych „likov“ a digitálnej spätnej väzby.
  • Príspevok bude zameraný na ukážku praktického využitia a skúseností s viacerými modernými technológiami použitými v jednotlivých HR oblastiach.
   
           
     

SCOTT MARLOWE │ Human Resources Director, Česká spořitelna

Od CX ku EX - čo ak potreba organizácií digitalizovať nezodpovedá profilu súčasných zamestnancov?

 

Aký je vzťah medzi poskytovaním výnimočnej skúsenosti zákaznikovi a výbornou skúsenosťou zamestnancov? Ako prispieva HR - ak vôbec?

 

 

 

         

15:00 - 15:30

    Coffee break

 

 

           
15:30 - 16:50    

PAVEL BARTÁK │ Senior Account Executive (SAP SuccessFactors)

Môžu nové technológie a umelá inteligencia pomôcť s riadením Talent Manažmentu?

 

  • Prečo umelá inteligencia a prečo práve teraz? Aké trendy ovplyvnia HR funkcie a aký dopad to bude mať na nás ako zamestnancov?
  • Máme mať strach alebo sa tešiť? Pripravia nás "softbots" o prácu alebo nám pomôžu? Nás sa to predsa netýka! Alebo predsa áno?
  • Prednáška sa zameria na trendy a technológie na demystifikáciu týchto tém a bude sprevádzaná praktickými príkladmi.
   
           
     

MAXIM STRASHUN │ Head of Talent Development, EMEA, Lenovo Slovakia

Riadenie mobilných a vzdialených zamestnancov - techniky a odporúčania pre dosiahnutie úspechu

 

V dobe, kedy sa mení budúcnosť pracovných pozícií a firmy sa zamýšľajú nad dizajnom pracovísk, nápadmi v súvislosti s "návratom do kancelárie" či virtuálnymi kanceláriami je jedna vec jasná - riadenie ľudí na diaľku je už veľmi bežným aspektom života v nadnárodných spoločnostiach. Podľa väčšiny manažérov je riadenie ľudí na diaľku oveľa ťažšie než riadenie ich lokálneho tímu. Vychádzajúc z nášho interného Lenovo prieskumu a dotazníkov, rozhovorov s manažérmi, ktorých ich tímy označili za výborných manažérov na diaľku a na základe rozsiahlych skúseností zo školení riadenia na diaľku Vám táto prezentácia predstaví kľúčové praktické techniky a odporúčania ako byť v riadení na diaľku úspešnejší (a byť lepším manažérom na diaľku).

  • Prieskum, ktorý sme robili ohľadne riadenia tímov na diaľku aj z pozície tých, ktorí sú takto riadení: niekoľko prekvapivých zistení. 
  • Nástroje a techniky od najefektívnejších a najúspešnejších manažérov na diaľku (ktorých takto označili členovia ich tímov a kolegovia). 
  • Praktické aspekty: vzdialené spustenie prehľadov výkonnosti, vývoj diaľkových členov tímu, riadenie ich angažmá. 
  • Program na zapojenie zamestnancov so vzdialeným riadením do života miestnej lokality - vedie k zvýšeniu spokojnosti a angažovanosti.
 

 

     
   

13:30 - 13:50

15:20 - 15:40

   

WORKSHOP

 

MARTIN STRAKA │ Managing Partner, Balanced HR/cvman, cvmango.com

Iba CV dnes už nestačí

 

cvmango.com tvorí komunitu, ktorá spája top uchádzačov s Vašimi pracovnými ponukami.


 

   

4. október 2017 (streda)

 

Blok 3 - Inovačná kultúra

 

08:00 - 09:00      Registrácia    
           
09:00 - 10:20    

JÁN ŠAULIČ │ Managing Director CZ&SK, Red Bull

Inovatívna kultúra v korporátnom prostredí

 

  • Vplyv generácií na budúcnosť.
  • Zmeny, ktoré do práce s ľuďmi vnieslo 21. storočie.
  • HR a jeho miesto v spoločnosti.
   
           
     

MILAN PECH │ CEO, AG Foods

Ako vytvoriť firemné hodnoty, ktoré nám pomôžu sa zmeniť?

 

  • Povedzte nám aké sú naše hodnoty a my sa nimi budeme riadiť. Skutočne to môže fungovať?
  • Od osobných hodnôt k tým firemným. Ako sme to nakoniec urobili?
  • Firemné hodnoty ako kompas v období neustálych zmien. V čom je ich prínos?
  • Manažérske kompetencie v súlade s hodnotami. Ako ďalej rozvíjať našich manažérov?
  • Riadenie procesu zmeny. Čo všetko sme museli inovovať a implementovať?
 

 

 

         

10:20 - 10:50

    Coffee break

 

 

           
10:50 - 12:15    

ANDREJ ZAŤKO │ Generálny riaditeľ, Poštová banka

Zmena je o jasnej vízii, schopnosti nepoľaviť, častom nepochopení, ale aj radosti z úspechu

 

Generálny riaditeľ Poštovej banky bude otvorene a prakticky hovoriť o náročnosti zmien, ktoré Poštová banka za uplynulé dva roky absolvovala. Zmeny nielen v oblasti produktov a loga, ale aj firemnej kultúry. Pomenuje nielen chyby, ktoré manažment pri zmene robí, ale zameria sa aj na princípy a postupy, ktoré môžu zafungovať. Nebudeme rozoberať poučky z kníh manažmentu, namiesto toho sa spolu pozrieme na skutočný firemný život, na to, čo nám bráni zmeniť sa, na egá manažérov, na slepé uličky v rozhodovaní a na jednoduché princípy, ktoré nás naučí prax sama. 
To, že zmena je jediná istota v živote, či už firemnom, alebo súkromnom, vie asi každý, málokto si však vie priznať ťarchu jej náročnosti a obavy z jej nezvládnutia. Kto je však k sebe úprimný a má jasnú víziu, má dobre nakročené zažiť radosť z úspechu.

 

 

           
     

HANNES HORN │ Leadership Consultant, LS-S Leadership Support

Každá firma bude čeliť transformácii, aby stíhala tempo inovácií v digitálnej ére

 

  • Dôsledky pre riadenie a činnosť personalistiky.
  • Výzvy pre dnešné spoločnosti a ako môžu vyzerať organizácie.
  • Ako sa zmení charakter pracovných miest a personalistiky. 
  • Riadenie výkonnosti v inovatívnej kultúre.
  • Príklady transformácie zavedenej a tradičnej spoločnosti.
   
Organizačný garant
Odborný garant
Generálni partneri
Reklamní partneri
Partner Workshopu
Partner
Mediálni partneri
Produkčný partner