Konferencia BIG IDEAS FOR CEE

 

Braňo Vargic, prezident HRcomm, vylosoval dňa 7. apríla 2015  9 víťazov z radov členov HRcomm, ktorí sa zapojili do súťaže o voľný vstup na konferenciu BIG IDEAS FOR CEE, ktorej je HRcomm partnerom.

Tými šťastnými sú Janka Steckerová (Slovenská sporiteľňa), Martin Braxatoris (Západoslovenská energetika), Ľudmila Guerin (PwC), Patrik Pauko (People Elements), Viera Lukáčová (HOUR), Marko Zubacký (e-learnmedia), Lucia Nacíková (Amrop Slovakia), Andrej Winter (CV Candy) a Michal Strečok (Dr. Pendl & Dr. Piswanger Management Consulting).

Víťazom gratulujeme smiley

 

Viac informácií k súťaži: 

Milí členovia HRcomm, priatelia, kolegovia, milí naši podporovatelia (poznámka: pre členov HRcommu je v druhej časti malé prekvapenie, preto prosím dočítajte do konca smiley),

 

Pred nedávnom sme vás informovali o viacerých partnerstvách, do ktorých HRcomm za posledné obdobie vstúpilo. Jedným z nich je aj partnerstvo s konferenciou BIG IDEAS FOR CEE, ktorá sa bude konať dňa 16. – 17. apríla v Bratislave, hoteli DoubleTree by Hilton.

 

Pri mojej poslednej komunikácii ohľadne tohto partnerstva som Vám sľúbil, že Vám čoskoro prinesieme ohľadne tejto konferencie ďalšie informácie a novinky. Ten čas je tu a ja som rád, že sa môžem s Vami o ne podeliť. 

 

Rád by som touto komunikáciou skompletizoval informácie o konferencii. Preto nech sa páči:
•    Kompletný program konferencie sa nachádza tu
•    Krátke video z posledného ročníka konferencie sa nachádza tu.
•    Úvodné video k tohoročnej konferencii sa nachádza tu.

 

Všetkých Vás, našich členov (tu začína prekvapenie), by som rád informoval o tom, že v rámci nášho partnerstva sme získali, okrem konštante platnej zľavy na vstupenku na konferenciu v hodnote 100 Euro zo štandardnej ceny aj 7 voľných lístkov na túto konferenciu. Na poslednom zasadnutí predstavenstva sme sa rozhodli, že 4 voľné lístky dáme našim vedúcim regionálnych klubov ako vyjadrenie veľkého poďakovania za to, čo pre regionálnu HR komunitu robia. Ďalšie 3 voľné lístky sme sa rozhodli dať Vám, členom HRcomm

 

Zároveň - aby sme mohli vstup na konferenciu umožniť čo najväčšiemu počtu našich členov – sme sa rozhodli každý lístok rozdeliť na 3 časti (pol dňové sekcie konferencie) a takto umožniť využitie vstupenky až trom účastníkom v rôznom čase – vďaka rotujúcemu charakteru vstupenky Vám ponúkame až 9 poldňových vstupov na konferenciu.

 

Najťažšou časťou našej diskusie bolo, ako vstupenky rozdeliť a nakoniec sme sa rozhodli, že „výhercov“ vstupov budeme losovať zo všetkých, ktorí prejavia záujem o účasť na jednej zo sekcii konferencie.

 

Budem preto veľmi rád, ak sa zapojíte do „súťaže“ o voľný vstup na konferenciu

 

Ako na to? Stačí, keď nám do 2. apríla pošlete za Vašu spoločnosť e-mail s menom účastníka a časťou, o ktorú máte záujem (1. deň, 2. deň BLOK 1 alebo 2. deň BLOK 2 – viac k programu konferencie tu) a 7. apríla sa dozviete, kto z Vás voľný vstup získa.

 

Pre viac informácií sa obráťte, prosím, na kanceláriu HRcomm, kde Vám poskytnú bližšie informácie (e-mail: hrcomm@hrcomm.sk, tel. č.: +421 2 5564 2471).

 

Teším sa na stretnutie na konferencii,

 

S prianím krásneho dňa

 

Braňo Vargic
Prezident HRcomm