fb in
+421 2 5564 2471ico_phone
Práca z domu? Bežná vec

 

2. apríl 2020 | WEBINÁR | 10:00 – 11:30

 

Kapacita webinára je žiaľ už naplnená. Pre členov HRcomm bude záznam z webinára k dispozícii v členskej sekcii.

 

Dozviete sa:

  • Ako na prácu z domu pripraviť manažérov?
  • Ako si nastaviť v tíme komunikačné rutiny?
  • Aký má práca z domu dopad na kultúru organizácie?
  • Aký má kultúra organizácie dopad na prácu z domu?
  • Aké sú základné online nástroje pre prácu z domu, ak s tým ešte nemám vôbec žiadnu skúsenosť?

 

Moderátor a odborný garant: Michal BAČA │ Vedúci oddelenia Vzdelávanie a rozvoj, VÚB

 

Hosť: Mária SZTAROVICS (co-owner Wings4U)

Mária je jednou z najinšpiratívnejších podnikateliek so skúsenosťami ohľadom REMOTE WORK. Je zakladateľka a spolumajiteľka B2B marketingovej agentúry Wings4U. Začínala popri materskej dovolenke v časoch krízy, napriek tomu dokázala svoju firmu dostať do celého sveta. Dnes pôsobí v 94 krajinách a okrem Česka sídli aj v Singapure a Seattli. Medzi jej klientov patria Microsoft, Twitter či Oracle.

Jej blogy si môžete pozrieť TU

Ak Máriu nepoznáte, vypočujte si podcast o jej biznis príbehu TU

 

Rozsah: 1,5 hod (10 min. prestávka uprostred)

Kapacita: max.20 ľudí

Platforma: Go to meeting – technická spolupráca od spoločnosti E-learnmedia

 

>> Po vyplnení prihlášky vám zašleme link na pripojenie sa k webináru. <<

 

Uzávierka prihlášok:

Počet účastníkov je limitovaný na 20, preto vás prosíme o včasnú registráciu.

 

Účastnícky poplatok:

  • Členská organizácia HRcomm - 2 účastníci z 1 spoločnosti ZDARMA
  • Cena pre nečlena HRcomm 20 Eur / 1 účastník

 

Spôsob úhrady:

Na úhradu účastníckeho poplatku Vám po podujatí vystavíme faktúru, príp. poplatok môžete uhradiť vopred na účet HRcomm č. SK63 1100 0000 0026 2219 0573, VS: 119. Daňový doklad pošleme po pripísaní sumy na účet. HRcomm nie je platcom DPH.