TREND konferencia Personálny manažment 2016

Click here to see english version of the program

 

5. október 2016 (streda)

 

9:00 – 9:05     OTVORENIE – Braňo Vargic, Prezident HRcomm
       
9:05 – 10:00    

GUIDO BETZ – Managing Director, Change International Ltd.

Od „change“ pesimistu k „change“ bojovníkovi: Mobilizácia ľudí k zmene.

  • Nikdy nezabúdajte na základné princípy zmeny.
  • S•A•V•E Model pre úspešnú zmenu.
  • Iniciácia „leadership cascade“.
  • Príklady z úspešnej iniciácie zmeny.
  • Čo sa dá merať sa dá zrealizovať: ako monitorovať zmenu?

 

     

10:00 – 10:40

 

 

JÁN URIGA – Senior Manager, PwC 

Ako vyjsť z marazmu neúspešného manažovanie zmien.

  • Change management je bezpečnostný pás na ceste lietadlom. Pravdepodobnosť úrazu pri turbulencii je významne nižšia.
  • Robiť business bez ľudí sa nedá. To isté platí o zmenách...
  • Dostať facku v procese realizácie zmien je vysoko pravdepodobné. No oveľa horšie je v zmenách zlyhať morálne natoľko, že nikomu ani za tú facku nestojíme. 
  • Neexistuje change manager s čiernym opaskom, ktorý dokáže hocikedy, hocikde, hocičo. Existujú však múdri lídri, ktorí sa v zmenách nespoliehajú na seba, ale na tím, disciplínu a lukratívnu víziu.
       
10:40 – 11:15    

Coffee break

       
11:15 – 11:45     MARTIN ONOFREJ – prezident, AICO - The Association for Internal Communications
Change management: 70% zlyhaní. To je naozaj taká veda?
  • Nie je to o predpokladoch, ale o realite - najčastejšie chyby a zlyhania internej komunikácie v procese zmeny.
  • Nie je to o množstve nástrojov, ale spôsobe ich použitia - paleta nástrojov internej komunikácie a ich načasovanie v kontexte change managementu.
  • Nie je otázkou či, ale kedy - trendy v internej komunikácii, ktoré vyžadujú zmenu a ovplyvnia život organizácií. 
     

 

11:45 – 12:30    

Change management a interná komunikácia.

panelová diskusia

.

  • Slovenská Sporiteľna – Štefan Frimmer, riaditeľ odboru komunikácie a sponzoringu 
  • Slovenská Pošta – Bela Lysáková, špecialista na odbore komunikácie 
  • Volkswagen Slovakia – Lucia Kovarovič Makayová, interná a externá komunikácia, hovorkyňa 
  • Finančné riaditeľstvo SR - Andrea Stoklasová, riaditeľka kancelárie prezidenta

 

Moderátor - JÁN URIGA, Senior Manager, PwC

       

12:30 – 13:45

 

 

Obedová prestávka

       
13:45 – 14:30     MARTIN CHINORACKÝ – Managing Director, Libellius
Zmena ako spôsob prežitia, ktorému dobre rozumieme.
  • Ako využiť odpor voči zmene?
  • Ako sú ľudia pripravení na zmenu?
  • Aké máme skúsenosti s riadením zmeny (prípadová štúdia).
  • Ako pripraviť a vzdelávať ľudí k zmene?
       
14:30 – 15:30    

Ako prekonať zmenu? Zaujímavé príbehy slovenských firiem. 

panelová diskusia

 

Prispôsob sa alebo skrachuj. Realita dnešnej turbulentnej doby. Včerajší úspech už dnes nič neznamená a víťazom je niekto, kto tu ešte včera nebol. Ako sa slovenské firmy dokážu popasovať so zmenami? Aké sú zisky a straty, ktoré change management prináša? Inšpirujte sa príbehmi 4 tuzemských firiem v zaujímavej panelovej diskusii.

 

  • Robertshaw  - Jiří Hudec, Plant manager
  • Delta Electonics (Slovakia - Miroslav Šagát, HR manager
  • Allen & Overy Bratislava - Katarína Matulníková, senior advokátka
  • Košický samosprávny kraj - Štefan Kandráč, Vedúci odboru školstva 
  • Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech - Pavel Beneš, Corporate Office and External Affairs Manager

 

Moderátor - PETER DOSEDLA, CEO, Express People 

       
15:30 – 16:00    

Coffee break

       
16:00 – 16:45     LEONARDO TERZOLI – Vice President, EFESO Consulting
Vplyv ľudskej dynamiky a jej porozumenie v procese prijatia zmeny.
  • Ako porozumieť transformácii šiestich „prostredí“, ktoré sú v hre pri procese zmeny, pracovať s ňou a viesť ju.
  • Ako sa efektívne napojiť na rôzne populačné skupiny v organizácii. 
  • Ako vybudovať „masu kritikov“  - neoblomných nositeľov zmeny.
  • Ako zvíťaziť nad skepsou u ľudí sklamaných z predchádzajúcich zlyhaní pri procese zmeny. 
  • Ako rozvíjať dlhodobé prijatie požadovanej zmeny, riadiť Engagement proces a ako ukotviť nové správanie a fungovanie.
       
16:45 – 17:30    

MARCELA HOLICKÁ – Change Manager EEMEA, Mondelez International 
Zmena ako cesta k úspechu.

  • Dávid vs. Goliáš, alebo ako presvedčiť biznis aby sa nebránil zmenám?
  • Ako najlepšie riadiť zmenu v prostredí neustálych a komplexných zmien?
  • Môže a vie riadenie zmeny priniesť pridanú hodnotu a úžitok?  



 

6. október 2016 (štvrtok)

 

9:00 – 10:00  

 

LINDA HOLBECHE – Holbeche Consulting, Proffesor and Researcher at University of Bedfordshire & Cass Business School
Organizačná agilita a ako môžete priebežne budovať schopnosť organizácie adaptovať sa a meniť sa. 

  • Čo drivuje dopyt po agilite?
  • Rozdiel medzi adaptovaním sa a adaptabilnosťou
  • Prvky organizačnej agility 
  • Dôsledky pre leadership a príspevok HR 

 

     
10:00 – 10:45    

JÁN VLACH – Change Manager 2016, Head of Retail Risk, Tatra Banka
Ako vie Change management podporiť zavedenie novej stratégie banky? 

  • Čo sa očakáva od Change managementu pri zavádzaní novej stratégie.
  • Byť trénerom nástrojov riadenia zmien už dnes nestačí.
  • Čo nám prvé skúsenosti s ozajstným použitím riadenia zmien v praxi ukazujú?
       
10:45 – 11:20     Coffee break / networking
       
11:20 – 12:00    

ŠTEFAN ROSINA – Chairman of the Board of Directors, MATADOR HOLDING, a.s. 

Change management je nikdy sa nekončiaci príbeh.

  • Je dobrý líder nevyhnutne aj dobrým change managerom?
  • Industry 0.0 - konzervatívny štýl vedenia ľudí.
  • Industry 4.0 - autonómny štýl vedenia ľudí - čo všetko sa musí zmeniť a ako?
       
12:00 – 12:45    

SAMI SOKKAR - Professor for Communication and Leadership

Business v blízkej budúcnosti - ako pracujeme so zmenou v súvislosti s výzvami 21. storočia. 

  • Prečo je samotná zmena výzva č. 1. 
  • Ako jednáme so zmenou a prečo v tom  nie sme lepší?
  • Nový typ zamestnanca – zmena v riadení pracovnej sily.
  • Z obdobia korporácii k obdobiu zákazníkov a zamestnancov: meniaca sa paradigma.
  • Zmena v budovaní vnímania organizácií: Prečo budovať zamestnávateľskú značku ako mechanizmus zmeny.

 

Organizačný garant
Odborný garant
Exkluzívny partner
Generálni partneri
Mediálni partneri
Partneri
Produkčný partner