8. jún 2021 | WEBINÁR | 14:00 – 16:00
Kto vás pripravoval na kolektívne vyjednávanie?
Máte niekoho, na koho sa môžete obrátiť, keď sa potrebujete poradiť v tejto téme?
Poznáte overené zdroje, z ktorých čerpáte informácie a inšpirácie?
Ste začínajúci vyjednávač alebo máte dlhoročné skúsenosti s vyjednávaním?
Keď vás zaujala niektorá z otázok, alebo hľadáte iné odpovede k téme kolektívneho vyjednávania, tak vás pozývame na sériu 5 workshopov:
1. workshop: Na čo sú nám odborári? – legislatívny rámec (zorganizované dňa 27.2.2020 - viac info TU)
2. workshop: Kde sa vzali odborári a kam smerujú? (zorganizované dňa 10.3.2021 – viac info TU)
3. workshop: DISKUSIA SKÚSENÝCH VYJEDNÁVAČOV
4. workshop: Rôzne pohľady odborníkov na kolektívne vyjednávanie
5. workshop: Ako pripraviť vyjednávací team na vyjednávanie
Cieľom tejto série 5 workshopov je vytvorenie platformy na zdieľanie „best practices“ ohľadom kolektívneho vyjednávania.
Odborný garant:
Zuzana BOOROVÁ | vedúca HRcomm klub ZÁPAD, Manažérka odmeňovania a sociálnych vzťahov, SLOVNAFT
Hostia:
Juraj BORGULA │ Dlhoročný viceprezident a hlavný vyjednávač, Zväz strojárskeho priemyslu SR
Adam KONDĚLKA │ HR Manager, Liberty Ostrava
Adriana MIHALOVÁ │ Employee Relations Manager, Amazon
JUDr. Dagmar ZUKALOVÁ | Advokátka a konateľka, Zukalová - Advokátska kancelária
Rozsah: 2 hod. (14:00 - 16:00 hod.)
Platforma: MS Teams
Uzávierka prihlášok:
7. jún 2021 (pondelok)
Účastnícky poplatok:
Spôsob úhrady:
Na úhradu účastníckeho poplatku Vám po podujatí vystavíme faktúru, príp. poplatok môžete uhradiť vopred na účet HRcomm č. SK63 1100 0000 0026 2219 0573, VS: 121. Daňový doklad pošleme po pripísaní sumy na účet. HRcomm nie je platcom DPH.