fb in
+421 2 5564 2471ico_phone
Chopok Nr. 1: Why mental health awareness is important for leadership?

Konferencia Chopok Nr. 1 bola presunutá na termín 25. - 26. november 2020

 

Veríme, že zmeny v programe budú minimálne.

 

1. DEŇ |  28. MÁJ 2020 (ŠTVRTOK)

 

 08:00 – 09:00

Registrácia účastníkov

 

 

 

OTVORENIE KONFERENCIE

 

 

 

Why we are talking about mental health importants

Tatiana ORGLEROVÁ │ prezidentka HRcomm, HR Director CEE & Middle East, Knauf Insulation

 

 

 

Povýšte wellbeing na stratégiu (kým nie je neskoro)

Zuzana REĽOVSKÁ │ Leadership Coach and Organizational Consultant

 

Vlastná skúsenosť s vyhorením spred 10 rokov priviedla Zuzanu k hlbšiemu štúdiu tohto dnes často diskutovaného fenoménu. Sama sa snažila nájsť spôsoby ako sa opäť postaviť na nohy. Aké sú vedecky preskúmané, empiricky overené stratégie na nastavenie opätovnej rovnováhy? Čo robiť aby nerovnováha nevznikla? Ako ochrániť naše „ľudské zdroje“?

 

 

 

Mať sa dobre znamená nebáť sa zmeny: Môj (prí)beh svetom ako prevencia duševného zdravia

Matej ŠEMŠEJ │ Regional HR Director Western & Central Europe, FLEETCOR

 

Stres súvisiaci so zmenou je vytváraný neistotou z budúcnosti. Až pričasto riskujeme duševnú pohodu na úkor obáv, ktoré sa nikdy nenaplnia. Predstavte si, že sa dostanete do situácie, kedy zmena je vaša jediná nádej, a to aj na úkor straty pohodlia. Ako by ste sa zachovali?

V prednáške Matej priblíži svoj príbeh, ktorý je príbehom človeka, ktorý ako prevenciu svojho zdravia zvolil beh svetom a pomoc iným. Je príbehom človeka, ktorého duševnou záchranou v určitom momente mohla byť jedine zmena.    

 

 

 

Vyhorenie – mýty a legendy

Pavla NÔTOVÁ Klinický psychológ

 

  •  Čo je a čo nie je vyhorenie?
  •  Ako sa líši vyhorenie a depresia, únava a stres?
  •  Ktoré osobnostné vlastnosti sú "rizikové"?
  •  Prvá pomoc
  •  Prevencia vyhorenia

 

 
 

Ako pomáha mentálna práca na sebe k dosahovaniu a udržovaniu peak performance u vrcholových športovcov a čo to má spoločné s vami

Petra HUDECOVÁ │ Brain-based Coach, Trainer & Consultant

 

  • Áno, je možné podávať maximálny výkon aj dlhodobo a aj bez negatívnych dôsledkov.
  • Prečo sa „nám dejú niektoré veci“ ako je stres, nepochopenie, nesústredenosť, zahltenie, pocit, že nemáme nič pod kontrolou a že z toho nie je možné vyjsť bez úteku pred všetkým.
  • Ako ľahšie zvládať stres a krízové situácie, ako byť odolnejší voči negatívnym vplyvom?
  • Prečo sa oplatí rozhodovať a hľadať riešenia s chladnou hlavou a ako k nej prísť?
  • Prečo to v športovcom ide ľahšie ako nešportovcom?
  • Prečo motivácia nestačí?
  • + milión príkladov v športe či exekutíve
   

 


WORKSHOPY + BUSINESS STAGE

 

Workshopy a Business Stage sa budú po prestávke opakovať!

BUSINESS STAGE: spoločnosti a startupy v dvoch blokoch predstavia HR aplikácie, produkty a nové nástroje, o ktorých sa oplatí vedieť.

 

 

WORKSHOP 1 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WORKSHOP 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WORKSHOP 3

Psychologické potreby ako prevencia stresu

Marián DUBJEL Managing Director, MD Training & Consultiing

Hynek GLOS  Independent Coach

 

  • Process Communication Model ® je inovatívny komunikačný a osobnostný model, ktorý nám umožňuje porozumieť, motivovať a komunikovať efektívne so svojím okolím. Je jediným modelom, ktorý dokáže predpovedať ľudské správanie pod stresom.
  • Čo sú psychologické potreby, a ako nám pomáhajú nabíjať naše baterky?
  • Ako ich napĺňať pozitívne a čo sa stane ak ich nemáme naplnené?
  • Ako predchádzať stresovému správaniu?
  • Praktické príklady použitia  v praxi.

 

Zrelá práca s emóciami

Ján MENKYNA │ Founding Partner, Menkyna & Partners Management Consulting

 

  • Nikto nežije len v pozitívnych emóciách. Avšak časté, či chronické prežívanie hnevu, závisti, podceňovania sa, sklamania, nenávisti, frustrácie, beznádeje, či iných negatívnych emócií v pracovnom alebo súkromnom živote môže viesť až k chorobe.
  • Za nimi všetkými je skrytá jedna spoločná, „EGU“ vlastná, pomerne smiešna emócia.
  • Nemá žiadny zmysel sa nimi dlhodobo trápiť, cítiť vinu, či hanbu. A už vôbec nie ich zapracovávať do „Sebaobrazu“.
  • Cieľom workshopu je prakticky ukázať, ako sa dá s každou z nich účinne pracovať tak, aby jej skrytá energia napomohla k transformácii na šťastné a seba-uvedomené ľudské bytosti.   

 

Mindful Leadership v EY

Ivo NOVOTNÝ │ Senior Manager, People Advisory Services, EY

 

  • Moja cesta k Mindfulness.
  • Klasický mindfulness program (MBSR) a jeho aplikácia vo firemnom prostredí.
  • Ako nastaviť firemný Mindfulness program a jeho udržateľnosť.
  • 8 týždňový program Mindful leadership v EY.
  • Vyskúšame si meditáciu, jógu a ďalšie cvičenia, ktoré môžete robiť priamo v práci.

 

BUSINESS STAGE 

 

Ako vplýva šťastie zamestnancov na úspech firmy?

Tina NEKUDOVÁ │ CEO, Kulturea

 

Firemná kultúra nie je jednorazový projekt, je to ako živý organizmus, ktorý sa v čase vyvíja. Je preto potrebné nastaviť jej manažovanie tak, aby priniesla trvalý rast a kontinuitu. Motivácia, angažovanosť a zmysel vlastnej práce kľúčovo ovplyvňujú celkovú produktivitu zamestnancov v každej organizácii. 

 

 
  • Ostatné workshopy a účastníkov business stagu doplníme

 

 

 

 

WORKSHOPY + BUSINESS STAGE (opakovanie)

 

 

 

 

Voľný program (čas na wellness, prechádzku)

 

 

19:00 –  21:00

Večera

 

 

od 21:00

Večerný networking

 


 

2. DEŇ |  29. MÁJ 2020 (PIATOK)

 

 

Kríza sústredenia: Na čo zabúdame v dobe prepojenosti

Michal MATLOŇ │ Architecture Psychology / User Experience, HB Reavis

 

 

Spolupráca, komunikácia či prepojenosť. To sú slová, ktoré vás pravdepodobne zaujali, ak ste v posledných rokoch premýšlali, ako zlepšiť priestory vašej firmy. Ako dosiahnuť efektívnu spoluprácu bol donedávna jeden z najdiskutovanejších cieľov biznisového sveta. Pre jeho naplnenie búrame steny, miešame tímy a nasadzujeme inovatívne komunikačné nástroje. Tento trend má ale aj druhú stranu. S pribúdajúcou spoluprácou nám ubúda čas a priestor na sústredenú, produktívnu prácu. Na tejto prezentácii sa dozviete prečo je pre nás sústredenie dôležité a ako tvoriť priestory, ktoré ho podporia.

 

 

 

Pod krídlami pomoci

Miroslava RYCHTÁRECHOVÁ │ Head of Country People Operation Manager, TESCO STORES SR

 

Každý z nás sa môže niekedy dostať do situácie, keď si nedokáže sám pomôcť a potrebuje podporu ľudí okolo seba. O takejto pomoci je i projekt Tesco Anjel, ktorý uviedli do života zamestnanci spoločnosti Tesco SR ešte v roku 2013. Po 6 rokoch prerástol do veľkej rodiny Tesco anjelov, ktorí pomáhajú naprieč strednou Európou kolegom v ťažkých životných situáciách. Poukazuje na úskalia ľudí, ktorí často žijú neľahké životy a úlohu firmy, ktorá sa im môže stať útočiskom a druhou rodinou. Nahliadnite spolu so mnou do príbehov ktoré nás inšpirovali a pomohli nám tak vybudovať unikátny systém pomoci.

 

 

 

Senior Camp (....ako sa po 15 rokoch stalo nemožné možným)

Romana MÔCIKOVÁHR / Assistant Manager, Company Internal Coach, KIA

 

  • otvorenie témy mentálneho zdravia vo výkonovo orientovanej korporácii
  • detekcia syndrómu vyhorenia u kľúčových manažérskych pozícií
  • motivačný program pre manažérov za účelom rozvíjania sebareflexie, aplikácie relaxačných techník a využitia sociálnej opory v peer skupine
  • udržanie well-beingu u blue-collars
   

 

Tri mozgy lídra - The limbic leader

Andrea VADKERTI │ Executive Leadership Coach

 

Prednáška Andrey Vadkerti predefinuje staré tvrdenie „Myslím teda som“ na neurovedami podložené zistenie – „Cítim, teda si myslím, že som“. 

Neurokoučka ukáže, že práca s človekom je vlastne práca s jeho mozgom napojeným na 11 energetických systémov tela. Budete mat možnosť zamerať si Vaše ego, zrelostnú úroveň vedomia a pomenujete si hodnoty, o ktorých nebudete so svetom ani sami so sebou zjednávať. Prednáška je pozvaním pre všetkých, ktorí veria, že leadership sa začína a končí v nás. 

 

******

Súčasťou prednášky Andrey bude rozbor egostavov podvedomia.

Ego nás nevedome riadi najmä vtedy, keď sme pod tlakom a v strese. Aktivuje v podvedomí strachy z minulosti a obavy z budúcnosti. Ktoré sú tie Vaše? Môžete to zistiť, ak si spravíte online test už aj v slovenčine, ktorý Vám ich zameria. 

Účastníci konferencie HR comm ho majú so špeciálnou zľavou - iba za 20 EUR. 

(ak máte záujem o test, kontaktuje prosím vadkertipa@gmail.com)

 

 

ZÁVER A UKONČENIE KONFERENCIE

 

 

TOMBOLA

 

 

Obed