Konferencia PRAKTICKÉ SKÚSENOSTI V RIADENÍ ĽUDSKÝCH ZDROJOV

 

Naši hostia:

 

   

Branislav Hunčík

Chief HR Officer, Penta Investments, s.r.o.

 

Branislav Hunčík je členom executive boardu v skupine Penta Investments, kde okrem HR činností zodpovedá aj za back office manažment, nastavovanie procesov riadenia výkonnosti, odmeňovanie a výber vrcholových manažmentov v portfóliových spoločnostiach. Pred tým pracoval v spoločnosti PwC ako riaditeľ pre CEE v oblasti HR a organizačného poradenstva. Vyštudoval sociológiu organizácií a riadenie ľudských zdrojov a prednášal na Karlovej univerzite v Prahe, kde získal postgraduálnu PhD. kvalifikáciu. Je ženatý a má dve deti.

 

   

Jan Bubeník

zakladateľ, Managing Partner, Bubenik Partners s.r.o.

 

Jan v roku 2001 založil poradenskú spoločnosť Bubenik Partners. Má viac ako 15-ročnú skúsenosť v profesných službách s funkčnou špecializáciou na finančné a profesné služby, moderné technológie a priemysel (McKinsey & Company, Korn/Ferry International), kde obsadzoval seniorné exekutívne pozície lokálnymi aj zahraničnými manažérmi.  Je členom The Young Presidents Organization (YPO) a častým prednášajúcim na témy týkajúce sa náboru zamestnancov, vedenia ľudí v regióne Strednej a Východnej Európy. Je zakladajúcim členom a predsedom Corporate Council Nadace Fórum 2000 (nadácia exprezidenta Václava Havla).
 
Študoval medicínu na Fakultě dětského lékařství Karlovej Univerzity, kde ho zastihol november 1989.  Patril medzi organizátorov študentského štrajku a v decembri 1989 bol kooptovaný do Federálneho zhromaždenia do Snemovne ľudu, kde zotrval do volieb v roku 1990. 
V rokoch 1996 – 1999 pracoval v spoločnosti McKinsey & Co. Naďalej sa verejne angažoval – v roku 1999 bol hlavným organizátorom akcie „Deset let poté“ k 10. výročiu zamatovej revolúcie. Počiatkom roku 2001 bol spolu s politikom Ivanom Pilipom pri ceste na Kubu zatknutý a niekoľko týždňov väznený. Vyštudoval ekonómiu na University of Colorado. V rokoch 2000 - 2001 viedol pražskú pobočku Korn/Ferry.
Jan Bubeník je ženatý, má štyri deti.  

 

 

 

 

 

Josef Kadlec

zakladateľ GoodCall, LinkedIn Certified 

 

Josef patrí medzi prvých LinkedIn headhunterov v Európe, ktorí prví rozpoznali skrytú silu tzv. pasívnych talentov. Zároveň je prvý LinkedIn Certified Professional – Recruiter v regióne CEE a je zakladateľom agentúry GoodCall a Recruitment Academy. Josef je tiež autorom originálnej knihy pre recruiterov People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment, ktorá bola odporučená významnými HR riaditeľmi a manažérmi spoločností ako napr. IBM, HP, Google, Adecco, AVG, Barclays, Randstad, T- Mobile, ale aj investormi vrátane Ondřeja Bartoša, Johna Vanhary, Vladimíra Kovářa alebo americkou miliardárkou Barbarou Corcoran známou z programu Shark Tank. Jeho víziou je nezastaviť zmenu pracovného trhu v prospech kandidátov a spoločností a to aplikovaním analytických postupov a IT schopností v recruitmente.

 

 

 

 

Ivana Molnárová

výkonná riaditeľka, Profesia.sk

 

výkonná riaditeľka spoločnosti Profesia, vášnivá bežkyňa a mama dvoch dospelych detí
 
Rodená východniarka, vyštudovaná matfyzáčka a úspešná žena slovenského biznisu. Detailne pozná vývoj trhu práce. Vystúpila na niekoľkých podujatiach Profesia Days a tiež na konferencii Cesty k dobrej škole v Bratislave. Spoluvytvárala projekt Edujobs.sk, za ktorý získala Profesia v roku 2014 ocenenie Via Bona Slovakia v kategórii Férový hráč na trhu. Bola vo vedení Asociácie internetových médií a od leta 2015 je predsedníčkou dozornej rady IAB Slovakia.Momentalne predseda spravnej rade OSF.

 

 

   

Andrej Bukovčan

HR Director, Generali Poisťovňa, a. s.

 

Andrej Bukovčan vyštudoval psychológiu a angličtinu a väčšinu kariéry pracoval v oblasti ľudských zdrojov. Počas 12 ročného pôsobenia v spoločnosti Holcim pôsobil aj ako personálny riaditeľ v Rusku, v Čechách a neskôr prevzal zodpovednosť za HR v CEE regióne. Od roku 2014 vedie HR oddelenie v Generali Poisťovňa a.s.

 

 

   

Martina Štarková

HR Business Partner, Generali Poisťovňa, a. s

 

Martina Štarková - prvé skúsenosti  v oblasti HR získavala popri štúdiu na vysokej škole na oddelení ľudských zdrojov v Poštovej banke. Neskôr bola súčasťou budovania obchodného tímu spoločnosti PB PARTNER, a.s. ( skupina Poštovej banky). Od roku 2012 pôsobí v poisťovni Generali, v súčasnosti na pozícii Senior HR Business Partner. 

 

 

   

Daniela Schweizer

Manažér náboru a vzdelávania, PCA Slovakia, s.r.o

 

Daniela Schweizer je absolventkou Fakulty ekonomiky a manažmentu v Nitre, odbor Financie a bankovníctvo. V spoločnosti PSA Peugeot Citroen Trnava pracuje 12 rokov a v súčasnosti pôsobí ako manažér ľudských zdrojov, kde zodpovedá za nábor, vzdelávanie a kariérny rozvoj zamestnancov. Predtým pôsobila 13 rokov v Pivovare v Nitre a v HEINEKEN Slovensko ako manažér náboru a špecialista ľudských zdrojov.

 

 

   

Dagmar Zukalová

Advokátka a konateľka, Zukalová - Advokátska kancelária s.r.o.

 

Dagmar Zukalová je advokátka a majiteľka advokátskej kancelárie, ktorá sa zameriava na poskytovanie pracovno-právneho poradenstva pre HR komunitu. Pred tým, ako sa v roku 2006 osamostatnila, pôsobila ako HR manažér v advokátskej kancelárii Linklaters Bratislava a tiež ako Legal Manager v spoločnosti KPMG Slovensko.

Popri advokátskej činnosti rieši pracovno-právne spory mediáciou, rozhoduje spory na rozhodcovskom súde, vedie školenia a semináre pre HR tímy a odbornú verejnosť zamerané na slovenské a európske pracovné právo.

 

   

Andrea Profantová

Leading element, People Elements, s.r.o.

 

Andrea Profantová získala praktické manažérske skúsenosti počas 13 rokov pôsobenia v korporáciách, posledné 3 roky pôsobenia v biznise sa venovala zároveň aj koučovaniu. Od roku 2011 pracuje ako kouč a konzultant so zameraním na leadership, rozvoj ľudí a kultúry a procesné a projektové riadenie. 
Má rada ľudí a diskusie s nimi, a tiež koučing ako nástroj rozvoja a posunu. Aj preto bola 2 roky tiež Predsedom Slovenskej asociácie koučov. 
Od septembra 2014 riadi spoločnosť People Elements, kde v ostatnom roku rozvíja tému angažovanosti a venuje sa rozvoju koučov a koučovaniu.

 

   

Andrea Oravcová

Špecialista pre nábor a výber, HRman s.r.o.
 

Andrea vyštudovala jednoodborovú psychológiu na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V súčasnosti pôsobí v spoločnosti  HRman, kde zodpovedá za nábor a výber, psychometrické testovanie a assessment.

 

   

Ivan Moroz

Partner, Screening Solutions Slovakia s.r.o.

Je partnerom českej a slovenskej pobočky Screening Solutions. Je zodpovedný́ za rozvoj obchodných aktivít, key account management a spoluprácu s ostatnými európskymi pobočkami Screening Solutions. Ivan má bohatú prax v oblasti vyšetrovania závažnej hospodárskej trestnej činnosti, ekonomických zločinov a má rozsiahle skúsenosti s riadením a koordináciou celosvetových vyšetrovaní a medzinárodných aktivít v tejto oblasti. Ivan je tiež expertom na pranie špinavých peňazí a vyšetrovanie trestnej činnosti tzv. „bielych golierov“. V predchádzajúcom období pôsobil ako generálný riaditeľ niekoľkých významných medzinárodných firiem v zahraničí a na Slovensku. Ivan aktívne ovláda slovenský, český, nemecký, anglický a ruský jazyk.
 

   

Jozef Maslen

Managing Partner, Screening Solutions Slovakia s.r.o.

Je zakladajúcim a riadiacim pracovníkom spoločnosti na Slovensku. Okrem každodennej práce, súvisiacej s chodom spoločnosti sa zaoberá najmä službou Pre-Employment Screening, s dôrazom na jej špecifiká v Slovenskej republike. Predmetom jeho profesionálneho záujmu je tiež tvorba bezpečnostných projektov a služieb súvisiacich s bezpečnostnou logistikou. 
V rámci vyšetrovania vnútro zamestnaneckej kriminality sa špecializuje na poskytovanie psychologických služieb, najmä na anamnestický rozhovor, analýzu miesta činu, resp. profilovanie osobnosti páchateľa. Pred príchodom do spoločnosti pracoval od roku 2009 ako riaditeľ súkromnej bezpečnostnej agentúry, kam prišiel z riadiacej funkcie špecializovaného útvaru cudzineckej polície.
 

   

Pavel Uhrinčat

riaditeľ spoločnosti, HRman s.r.o.

Po absolvovaní VŠ štúdia humanitného smeru krátko pôsobil ako profesionálny vojak. Svoju HR kariéru začal v Pepsi Cole, neskôr pôsobil na HR pozíciách v Pivovare Šariš, Slovak Telekom a veľmi krátko v Dell. Po 10 rokoch pôsobenia v korporátnom prostredí založil v roku 2003 spoločnosť HRman, poskytujúcu externé HR služby a poradenstvo. Túto spoločnosť riadi dodnes. 
Verí, že na ľuďoch záleží...
 

   

Snežana Ďuricová

tréner a konzultant, Maxman Consultants, s.r.o.

Snežana vyštudovala Filozofickú fakultu UK v Bratislave. Päť rokov pôsobila v spoločnosti Slovak Telekom, kde prešla od oblasti recruitmentu, personálneho marketingu, cez riadenie výkonnosti až po komplexné HR poradenstvo manažérom zahŕňajúce aj oblasti odmeňovania a benefitov, kariérneho plánovania, riadenia a rozvoja tímu. Manažérske skúsenosti získala pôsobením na pozícii HR manažér v medzinárodnej spoločnosť Zurich Insurance a neskôr v spoločnosti IBM.
Snežana sa venuje vedeniu rozvojových programov pre manažérov a pre ich tímy, dizajnovaniu a realizácii Assessment a Development Centier, 360° spätnej väzbe, individuálnym konzultáciám, ako aj poradenstvu pre HR špecialistov a interné HR oddelenia.
 

   

Petr Moroz

Managing Partner, Screening Solutions s.r.o.

Peter je zakladajúcim a riadiacim partnerom skupiny spoločností Screening Solutions a okrem každodennej agendy riadenia a rozvoja obchodu a služieb sa primárne venuje službe Pre-Employment Screening a jej rozvoju v rámci Slovenskej a Českej republiky. V tejto oblasti medzi jeho klientov patria najmä finančné inštitúcie, telefónni operátori, výrobné spoločnosti a rodinné podniky.
Pred založením spoločnosti zastával manažérsku pozíciu v českej pobočke nadnárodnej poradenskej spoločnosti Ernst & Young, Oddelenie vyšetrovania podvodov a riešenie sporov. Do Ernst & Young prišiel zo skupiny GE Money, kde viedol oddelenie Prevencie a vyšetrovania podvodov v rámci celej skupiny v Českej republike a na Slovensku.
 

   

Pavel Jireček

Vice President HR, T-Systems Slovakia s.r.o.

Pavel má v oblasti HR dlhoročné skúsenosti. Od roku 2013 je na pozícii Vice prezident HR  v spoločnosti T-Systems Slovakia s.r.o.. V minulosti pôsobil v oblasti Executive Search a v HR poradenstve pre medzinárodné spoločnosti z oblasti FMCG, Retail, bankovníctvo, výroba, utility, IT a Telco v Českej republike. Neskôr, ako HR manažér a HR viceprezident v medzinárodných spoločnostiach úspešne implementoval komplexné koncepcie, politiky, procesy a nástroje v oblastiach Comp & Ben, payroll a administrácia, recruitment, training a development. V roku 2011 úspešne ukončil štúdium na Rotterdam University of Management a v roku 2014 sa stal certifikovaným koučom na Ericson College, Praha.
 

   

Ing. Jozef Friedrich

Country Manager, Work Service Slovakia, s.r.o.
 

Jozef Friedrich zodpovedá za strategické a operatívne vedenie spoločnosti v rámci jej  aktivít na Slovensku. Pozíciu Country Manager zastáva štvrtý rok. Predtým pôsobil v spoločnosti Trenkwalder, najprv ako Branch Manager, neskôr ako Regional Director, kde zodpovedal za región východného Slovenska po obchodnej a organizačnej stránke. Vyštudoval Marketing a Manažment na Podnikovohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Košiciach. Pred pôsobením v oblasti HR pracoval v hutníckom a stavebnom sektore na rôznych obchodných pozíciách. Je ženatý a má dve deti.

 

Generálny partner
Mediálni partneri
Hlavný partner
Partneri