Naši hostia:
Tatiana OrglerováHR Director Eastern Europe, Knauf Insulation, s.r.o.
Tatiana Orglerová vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave, titul MBA získala na Katz Graduate School of Business v americkom Pittsburghu. Kariéru začínala v štátnej správe, v rokoch 1991 až 1994 bola v Prievidzi zodpovedná za medzinárodný rozvoj.
|
|||
Branislav Vargic Programme Manager, Raiffeisenbank a.s.
Branislav vyštudoval Fakultu Managementu Univerzity Komenského v Bratislave, špecializácia Riadenie organizácii a riadenie ľudských zdrojov. V rámci doktorandského štúdia absolvoval dlhodobé študijné pobyty na Cornell University v USA, IESE Business School v Barcelone a na Erasmus University v Rotterdame. Počas doktorandských štúdií spolupracoval ako externý konzultant s mnohými spoločnosťami najmä z farmaceutického, IT-telekomunikačného a finančného sektora, publikoval v domácich aj zahraničných akademických časopisoch a prednášal na Fakulte managementu UK ako aj na RICEBA Business School v Rige.
|
|||
Dana MiňováChief HR Officer, Svet zdravia, a.s.
Profesionálnu cestu začala Dana Miňová po ukončení Filozofickej fakulty UK v Bratislave v roku 1996. Do roku 2001 pôsobila ako asistent, neskôr odborný asistent na katedre pedagogiky FiF UK v Bratislave. Od roku 2001 je jej kariéra spätá so starostlivosťou o ľudí v komerčnom biznise. Spočiatku pôsobila v pozícii manažéra osobného rozvoja v poisťovni UNIQA. Okrem prípravy programov starostlivosti o zamestnancov participovala ako lektor v rámci vzdelávania obchodnej časti spoločnosti. Od roku 2005 pôsobila v IT spoločnosti PosAm, spol. s r.o. Spolu so svojím tímom úseku ľudských zdrojov pripravovala koncepčné rámce a tiež ich uvádzala do života vo všetkých oblastiach HR. V roku 2008 získala spoločnosť PosAm v súťaži „BestEmployers“, organizovanej spol. AON HEWITT, 3. miesto v kategórii veľké spoločnosti. V roku 2012 získala spoločnosť PosAm 1. miesto v súťaži „Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu“, v kategórii IT.
|
|||
|
Tomáš KráľPR and Marketing Manager, Svet zdravia, a.s.
Vyštudoval marketingový manažment na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave. Od roku 2000 profesionálne pôsobí v súkromnej komunikačnej sfére. Ako senior account manažér pracoval pre najväčšiu PR agentúru Seesame. V roku 2004 sa stal hovorcom spoločnosti Siemens na Slovensku. V rokoch 2009 až 2014 viedol oddelenie korporátnej komunikácie. V tíme Svet zdravia pôsobí na pozícii hovorcu a marketingového manažéra od februára 2014. Je členom Asociácie hovorcov Slovenska a v roku 2016 získal titul najlepšieho hovorcu v privátnom sektore na Slovensku.
|
||
|
Aneta ToloCountry manažér pre vzdelávanie, rozvoj a kariérne pánovanie, Faurecia Automotive Slovakia, s.r.o.
|
||
Róbert PackaňCommunication Specialist, L&D Coordinator, Fpt Slovakia, s.r.o.
Od roku 2004 pracujem v oblasti L&D. Mal som možnosť pracovať s rôznymi cieľovými skupinami. Ako pedagóg to boli deti a tínedžeri. Ako lektor a neskôr account / projektový manažér – s dospelákmi. Zastrešil som desiatky projektov (development programy pre všetky zamestnanecké úrovne, AC-DC, audity, prieskumy atď.), stovky tréningov (prevažne zameraných na rozvoj soft-skills) s viac ako tisíckou účastníkov. Toľko v skratke moje pôsobenie na agentúrnej strane businessu v oblasti HR do roku 2013.
|
|||
Igor TóthRiaditeľ marketingu O2 Slovakia
Igor Tóth má bohaté skúsenosti v oblasti marketingu a v spoločnosti O2 pracuje už od roku 2008. Naposledy pôsobil na pozícii vedúceho oddelenia komerčného marketingu, kde bol zodpovedný za riadenie marketingových aktivít v segmente rezidenčných aj biznis zákazníkov. Ešte predtým zodpovedal za marketingové akvizície, lojalitu, retenciu a oblasť marketingového prieskumu. V roku 2011 absolvoval stáž ako analytik pre zákaznícku skúsenosť v centrále Telefónica Europe v Londýne. Predtým ako nastúpil do spoločnosti O2, pracoval v oblasti marketingového prieskumu v spoločnosti T-Mobile. Igor tiež pôsobí ako externý prednášajúci na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského.
|
|||
Juraj ChromiakHR riaditeľ, MEDUSA GROUP s.r.o.
Vyrástol som v Slovak Telekome, kde som sa venoval salesu a neskôr trénovaniu.
|
|||
Magda HajkováHR Manager, IFE-CR, a.s.
Magda pracuje štvrý rok vo výrobnej spoločnosti IFE-CR, rok na pozícii HR manažérka. Jej parketou je hlavne rozvoj zamestnancov. Je pyšná na rozvojový projekt Generation 4 People, ktorý v IFE-CR rozbehli pred dvomi rokmi a zamestnancom prináša úžitok. Magda pracuje s ľuďmi na rôznej úrovni, rôznymi metódami, i v tom jej pomáha psychologické a psychoterapeutické vzdelanie. Magda rada cestuje, objavuje chute a vône juhovýchodnej Ázie a v mori je ako ryba vo vode.
|
|||
Miroslava Cehelská Employer Branding Project Manager, IBM Slovensko, s.r.o.
Miroslava začala pracovať na Slovensku od marca 2003, bola súčasťou budovania európskeho Dell biznis centra v Bratislave, kde pracovala na oddelení HR a bola zodpovedná za množstvo recruitment aktivít lokálneho aj európskeho rozmeru. Počas jej pôsobenia na pozícii Recruitment manažérky, Dell Bratislava vzrástol na počet 1200 zamestnancov. Neskôr pôsobila v európskej centrále Dell v Londýne, kde bola zodpovedná za európsky program pre MBA kandidátov a neskôr ako HR pre finančné oddelenie opäť v Bratislave. Pred nástupom do spoločnosti Dell, Miroslava pracovala 2 roky v Prahe pre medzinárodne headhunterské spoločnosti. Pôsobila dlhé roky ako aktívna členka v študentských organizáciách AIESEC a Junior Achievement Slovensko a má rada prácu s mladými talentami. Má vyštudovanú Ekonomickú univerzitu v Bratislave, špecializáciu Personálny Manažment. Miroslava je hrdá mama dvoch šikovných synov Bruna a Olivera. V súčasnosti pracuje ako Employer Branding Project Manager a University Relations koordinátor pre spoločnosť IBM International, Bratislava. V januári 2017 úspešne ukončila certifikát Employer Branding College Australia, pod dohľadom pána Bretta Minchingtona, uznávaného celosvetového lídra v oblasti budovania značky zamestnávateľa. Pred nástupom do IBM pracovala 3 roky ako HR Lead pre úspešnú slovenskú start -up firmu 3070 zaoberajúcu sa dizajnom a výrobou kreatívnych riešení pre európske značky mimo Slovenska.
|
|||
Juraj Vinš HR marketing & Employer Branding Specialist, IBM Slovensko, s.r.o.
Juraj začal svoju kariéru počas štúdii na vysokej škole ako freelance prekladateľ, neskôr ako analytik v politickej strane a asistent poslanca NR SR. Absolvoval rok štúdii v Londýne na University of Greenwich a bakalára na Bratislavskej Medzinárodnej škole liberálnych štúdii. V IBM pôsobí 4 roky, počas ktorých prešiel pozíciou sourcera, recruitera a momentálne sa venuje employer brandingu. Jeho najsilnejšou stránkou je digital marketing a social media. Okrem IBM sa venuje grafickému dizajnu a organizuje koncerty a iné eventy na Slovensku.
|
|||
Marcela Krajčová HR manažér, Philip Morris Slovakia s.r.o.
Po viacerých projektoch v oblasti riadenia zmeny, ktoré riadila na globálnej a regionálnej úrovni v spoločnosti Mondelez International sa Marcela vraciaopäť do HR oblasti. V súčasnosti pôsobí ako HR Manager v spoločnosti Philip Morris Slovakia. V minulosti pôsobila ako HR Business partner pre rozvoj, vzdelávanie a talent acquisition v Mondelēz European Business Services Center. Pracovala na lokálnych a medzinárodných transformačných projektoch a bola súčťou zlúčenia a vytvorenia Jacobs Douwe Egberts.
|
|||
Ivette Lešundáková Director Human Resources, Asseco Solutions, a.s.
Nikdy som si nemyslela, že sa v živote budem venovať personalistike, verila som, že skončím v marketingu. Moja kariéra bola však definovaná prvým pracovným dňom a dnes využívam skúsenosti z HR vo výrobe, banke, či IT. Veľmi rýchlo som však porozumela tomu, že ani kvalitná práca HR sa nepredá sama a treba jej pomôcť. Keď dnes zavádzam nový hodnotiaci model, odmeňovanie alebo benefit, patrí k tomu patričné promo, s ktorým sa zamestnanci dokážu stotožniť a následne tak lepšie predať i externému svetu. Človek tak zrazu s prekvapením zistí, že dve zdanlivo odlišné oblasti, ako HR a marketing, vedia spolu tvoriť mimoriadne funkčný a komplementárny celok.
|
|||
Dalibor Slávik
Dalibor promoval v roku 2002 na Technickej Univerzite v Košiciach a svoje prvé pôsobenie spojil so Železiarňami Podbrezová. Od roku 2004 buduje sieť kontaktov ako Executive Search konzultant. Od roku 2014 sa venuje značke zamestnávateľa. V októbri 2015 realizoval v Bratislave svojho druhu prvý Employer Branding Masterclass s renomovaným Brettom Minchingtonom. Práve pod jeho vedením aktuálne študuje Employer Branding College.
|
|||
Zuzana Boorová
|
|||
Martin Malo
|
|||
Naďa Vavríková Manažérka operatívnych služieb HR, O2 Slovakia, s.r.o.
Naďa v oblasti ľudských zdrojov pôsobí už viac ako 10 rokov (od roku 2005). Svoju kariéru začínala v spoločnosti Avon Cosmetics. Vyskúšala si aj prácu senior konzultanta v personálnej agentúry Business Essentials. V roku 2008 nastúpila do spoločnosti O2 Slovakia, kde aktuálne pôsobí na pozícii Manažér operatívnych služieb ĽZ a zodpovedá za nábor a výber zamestnancov, adaptačný proces, personálnu, pracovnoprávnu a daňovú agendu, spracovanie miezd, tréning a rozvoj. Študovala na Univerzite Komenského v Bratislave - Právnicka fakulta, odbor Pracovné právo a právo sociálneho zabezpečenia.
|
|||
Ivana Repová
Od roku 1997 pôsobí v oblasti riadenia a rozvoja ľudských zdrojov v súkromnej sfére, z toho 14 rokov v automobilovom priemysle a ostatné 3 roky v sektore FMCG. Ako HR Manažérka má viacročné skúsenosti so zavádzaním, optimalizáciou a riadením procesov personálneho manažmentu v prostredí globálnych spoločností Podieľala sa na riadení medzinárodných i lokálnych projektov „Green field“, Due Dilligence, Sarbanes Oxley Act, implementácii štandardov podľa noriem ISO/TS 16949 - manažérstvo kvality, ISO 14001 - životné prostredie a OHSAS 18001 - bezpečnost pri práci. V súčasnosti zastáva funkciu Human Resources Director v spoločnosti ST.NICOLAUS Group, kde riadi a koordinuje oblasť Riadenie a rozvoj ľudských zdrojov na Slovensku, v Českej republike a v Maďarsku. Vysokoškolské štúdium absolvovala na Univerzite Komenského Bratislava v odbore Sociálna práca a personálny manažment. Je absolventkou štúdia MBA Senior Executive na Nottingham Trent University. Je členkou sektorovej rady projektu MPSVaR pod názvom Národná sústava povolaní a podieľa sa na tvorbe kvalifikačných profilov povolaní vo vybraných sektoroch hospodárstva SR. Okrem toho aktívne pôsobí v medzinárodnej charitatívnej organizácii LIONS Clubs International.
|
|||
Roman Kollár
Roman Kollár absolvoval v roku 1986 Katedru biochemickej technológie STU, kde v roku 1991 ukončil aj internú ašpirantúru. V rokoch 1992–7 pôsobil ako vedecký pracovník v National Institutes of Health, USA. Po návrate pracoval ako odborný asistent na Chemickej fakulte STU (1997-8) a v spoločnosti Sanofi Pasteur (1998-9) ako Produktový manažér. Od septembra 1999 začal pracovať v spoločnosti Heineken Slovensko a.s. – najskôr ako manažér kvality v pivovare v Nitre (1999), ďalej ako manažér výroby v pivovare v Nitre (2000) a v pivovare v Hurbanove (2001). V rokoch 2002-4 zastával pozíciu riaditeľa pivovaru v Nitre. Po ukončení výroby v pivovare v Nitre sa stáva členom predstavenstva spoločnosti Heineken Slovensko a.s. ako riaditeľ obchodu s jačmeňom a sladom (2004). Od mája 2015 zastáva pozíciu Senior manažéra pre ľudské zdroje a komunikáciu v spoločnosti Embraco Slovakia. |