
2. október 2018 (utorok)
1. BLOK | INOVÁCIA VS. RE-INOVÁCIA
08:00 - 09:00 |
Registrácia |
||
Moderátor: TATIANA ORGLEROVÁ │ prezidentka, HRcomm HR Director Central and Eastern Europe, Knauf Insulation |
|||
09:00 – 09:40 |
LUCAS VAN WEES │ President, The European Association for People Management (EAPM) European Perspectives on HR and Innovation
|
||
09:40 – 10:20 |
ZDRAVKA DEMETER BUBALO │ HR Vice President, MOL Group MOL Group 2030 stratégia znamená transformáciu HR už dnes
MOL je vedúcou nadnárodnou ropnou a plynárenskou spoločnosťou, ktorá pôsobí vo viac ako 30-tich krajinách, zamestnáva 25 000 ľudí a prevádzkuje viac ako 2 000 čerpacích staníc. Skupina MOL je na rázcestí k diverzifikácii svojho podnikania a nájdeniu nových príležitostí na trhu s ambíciou stať sa prvou voľbou pre zákazníkov a priekopníkom v riešeniach mobility v strednej a východnej Európe. Ako môže HR podporiť MOL Group pri adaptácii na meniace sa podmienky trhu a transformácii maloobchodného predaja pohonných hmôt na širšie podnikanie v oblasti spotrebného tovaru a služieb? Aké sú strategické riešenia HR spoločnosti MOL Group pre zabezpečenie atraktivity, rozvoja a motivácie správnych talentov? |
||
10:20 - 10:50 |
Coffee break |
||
10:50 – 11:30 |
JÁN URIGA │ Experience Center Leader, PwC Česká republika Top-down prístup k inováciám začína byť nebezpečný
Keď jedna skupina vytvorí stratégiu s očakávaním, že ju bude implementovať inak, tak výsledkom bude tzv. air sandwich t.j. žemľa so vzduchom bez mäsa. Dôsledkom toho je, že aj skvelé stratégie na papieri sa v strete s realitou roztrieštia. Rozšírením počtu ľudí, ktorí prispievajú k tvorbe stratégie, je jedným z dobrých spôsobov, ako sa tomuto problému vyhnúť. Sú na to naše manažmenty pripravené? |
PANELOVÁ DISKUSIA | EDUCATION TRAP
11:30 - 12:30 |
PETER DOSEDLA │ Chief Executive Officer, Manuvia |
||
KAMILA PUDIŠOVÁ │ General Manager, TMF GROUP |
|||
KATARÍNA MATULNÍKOVÁ │ Senior Counsel, Allen & Overy |
|||
RENÁTA HALL │ Riaditeľka projektu TO DÁ ROZUM |
|||
IVANA MOLNÁROVÁ │ CEO, Profesia |
|||
Prečo povolanie učiteľ stratilo svoje postavenie? Nahradí ho Facebook alebo nás budú vyučovať roboty? Čo nás núti podliehať umelej inteligencii, keď ľudský mozog je ten najlepší počítač? V panelovej diskusii bude Peter Dosedla s jeho hosťami rozoberať tému Education Trap a jeho presah do oblastí, v ktorých sú pozvaní hostia odborníkmi. |
|||
12:30 - 13:40 |
Obed |
2. BLOK | INOVÁCIE VO VZDELÁVANÍ
13:40 - 14:20 |
MARNICK VANDEBROEK │ Transformation Kickstarter and Speaker Coach, STAND UP COMPANY How to create the most STAND UP version of yourself and your business?
Digitálna transformácia alebo transformácia ľudských zdrojov, podniková inovácia, ...žijeme v denno-dennej realite extrémne rýchlo meniaceho sa ekonomického prostredia. Aby sme boli schopní čeliť výzvam zajtrajška musíme sa jednoducho zmeniť. Otázka znie..., rozmýšľate rovnako ako zvyšok Vašej organizácie? Ľudia sú prirodzene rezistentní voči zmenám. Ako teda presvedčíme druhých, aby zmenu prijali? Inovácia je možná, ale len v prípade, že všetci hrajú za jeden tím. Ak to tak nie je, stáva sa z inovácie iba nápad, ktorý si povie pár HR profesionálov na stretnutí za zatvorenými dverami. |
||
14:20 – 15:00 |
JEAN-SÉBASTIEN BLANC │ Human Resources Vice President, Plastic Omnium Transformácia v najnáročnejšom odvetví: automobilový priemysel!
Spoločnosť Plastic Omnium je svetovým lídrom v automobilovom priemysle, spolupracuje s viac ako 75 výrobcami automobilov v 26-tich krajinách a zamestnáva 33 000 ľudí. Automobilový priemysel je hlboko ovplyvnený vývojom vozidla, ktoré by malo byť autonómne a neznečisťujúce životné prostredie. Priemysel 4.0 mení spôsob, akým riadime výrobu. Ako sa s týmito zmenami vyrovnať v tak rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí? Ako nám môže pomôcť vzdelanie? |
||
15:00 – 15:30 |
Coffee break |
||
15:30 – 16:10 |
ANDREJ ZAŤKO │ Generálny riaditeľ, Poštová banka Chcete v spoločnosti budovať kultúru? Zbavte sa manažérov!
Zdravá firemná kultúra spoločnosti sa začína u jej lídrov. Ale čo ak ich máme nedostatok alebo sú vo svojej roli neskúsení? Ako posúva svojich manažérov v premene na lídrov Poštová banka? |
||
16:10 – 16:50 |
JOHAN DRIESSENS │ Chief Enthusiasm Officer, Branded.Careers The Ninth Element of Employer Branding: “FUN”!
Všetci vieme, že nie je možné prilákať TOP talenty na plat alebo na nudné voľné pracovné miesto. Všetci vieme, že zamestnanecký zážitok by mal byť hlavnou prioritou každej organizácie. Všetci vieme, že trávime za život viac ako 90 000 hodín v pracovnom prostredí. Tak by to potom malo byť zábavné! Väčšina spoločností nevidí v zábave zmysel. Napriek tomu je zábava základnou zložkou „Job Happiness“, ktorá priťahuje a pomáha udržať TOP talenty. Získajte inšpiráciu od Johana, zakladateľa spoločností Branded.Careers a Djobby.com. Nielen, že Vám poskytne informácie o najatraktívnejšom prvku zamestnávateľských značiek na svete, Johan Vás zenergetizuje a ukáže Vám úplne nové horizonty. Jednoducho pochopíte, prečo sa v práci v pondelok ráno vďaka nemu usmieva tisíce ľudí.
|
3. október 2018 (streda)
3. BLOK | CEO INSIGHTS
09:00 – 09:40 |
|
|
JULIA PYLYPENKO │ Managing Director, Metro Cash and Carry Slovakia My pre Metro nepracujeme |
09:40 – 10:20 |
RADOSLAV MIKO │ National Manager, KUEHNE + NAGEL WHAT? Take care!
AKO?
|
||
10:20 – 10:50 |
Coffee break |
||
10:50 – 11:30 |
JÁN SVOBODA │ Head of Hospitality, Leisure and Media Projects, Synot International Inovácie v Hospitality HR
Ako vylepšiť imidž HR v oblasti podnikania, kde sú ľudia demotivovaní, slabo platení a podceňovaní? |
||
11:30 – 12:10 |
DUŠAN KOČIŠ │ Founder & Managing Partner, GA Drilling Ako a prečo nastaviť systém vo firme, ktorej najcennejšou devízou má zostať flexibilita?
Slovenská firma GA Drilling, ktorá vyvíja prevratnú technológiu PLASMABIT, vznikla v roku 2008 ako malá rodinná firma s niekoľkými výskumnými pracovníkmi. V súčasnosti finalizuje vývoj technológie a zamestnáva viac ako stovku zamestnancov z oblasti výskumu, vývoja, konštrukcie a výroby. Firma sa pripravuje na vstup na medzinárodný trh a spoluprácu s nadnárodnými koncernami po celom svete. Ako sa musí firma zmeniť, aby sa dokázala pripraviť na efektívny rast a z fázy vývoja prejsť ku komercializácii, porozpráva Dušan Kočiš, zakladateľ a Managing Partner, GA Drilling. |