Konferencia BIG IDEAS FOR CEE

HRcomm malo možnosť spolupracovať a byť súčasťou konferencie minimálne stredoeurópskeho formátu, ktorému sa od roku 2011 darí prinášať na Slovensko inšpiratívnych spíkrov svetového formátu.

 
Konferencia BIG IDEAS FOR CEE sa konala v dňoch  16. – 17. apríla v Bratislave, hoteli DoubleTree by Hilton.

 

Oslovili sme členov HRcomm, ktorí vyhrali voľný vstup na konferenciu, akú hlavnú myšlienku a inšpiráciu v nich zanechali spíkri Jan ZADAK, Jonas RIDDERSTRAL, Benjamin EDELMAN, Tracey WILEN, Christian MAJGAARD a Tom STANDAGE

 

Martin Braxatoris, Head of Compensation and Benefits, Západoslovenská energetika:

Jan ZADAK ako speaker Big Ideas for CEE bol dobrou voľbou a vhodne dopĺňal ďalšieho skvelého rečníka Jonasa Ridderstraleho. V prezentácii viac pracoval s tvrdými dátami, oceňoval som snahu a komplexitu a prinášal aj korporátnu štruktúrovanosť smiley. Big Ideas CEE bol pre mňa jeden z highlightov konferencií roka.“

 

Janka Steckerová, manažér odd. Vzdelávania a rozvoja, Slovenská sporiteľňa:

Jonas RIDDERSTRALE je vynikajúci profesionálny rečník, ktorý predviedol, že sa aj jednoduchou rečou dajú zrozumiteľne vyjadriť aktuálne trendy vo svete. Bol vtipný a strhujúci. Proste Funky Business smiley.“ 

 

Ivona Hodasová, Innovation Element, People Elements:

"Vystúpenie Benjamina EDELMANA na konferencii Big Ideas for CEE vo mne zanechalo viacero výkričníkov. Najviac vo mne rezonuje, ako obdivuhodne Google pracuje s našou pohodlnosťou a postupne prekračuje hranice nášho súkromia bez toho, aby sme si to všimli alebo namietali. Vyhľadávač Google, Google Maps, Google Translator či YouTube dennodenne využívame a už si bez toho ani neviem predstaviť fungovanie. Drobné zmeny, ktoré Google prináša si často vôbec neuvedomíme, no zásadne menia pravidlá marketingu a ochrany nášho súkromia na internete. Kedy sme naposledy použili nejaký iný vyhľadávač? Prečo nám to ani nenapadne?"

 

Lucia Nacíková, Consultant, Amrop Slovakia

"Nadšenie a energia, to sú slová, ktoré dokonale vystihujú vystúpenie Tracey WILEN. Publikum už počas prvých minút doslova ožilo. Zrozumiteľne, jasne a zároveň s dávkou humoru pomenovala problémy plánovania kariéry v súčasnosti a zároveň poskytla niekoľko cenných a pritom jednoduchých rád, ako svoju kariéru riadiť. Stačí sadnúť si s perom v ruke a svoje plány dať na papier... Jej to vraj zafungovalo, o čom svedčí jej pôsobenie vo významných IT spoločnostiach." 

 

 

Michal Strečok, Partner, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Management Consulting:

"Na prednášku Christiana MAJGAARDA som sa veľmi tešil a určite ma nesklamal. Jednak jeho prejav bol skutočne vynikajúci, zaujal samozrejme aj obsahom a príkladmi, ktoré použil, aby poukázal, ako sa buduje značka a ako sa to podľa neho robiť nemá. Zaujal ma domček „in the middle of nowhere“, kde sa zavreli kreatívci z firmy a dávali dokopy nápady na nové produkty, resp. marketing. Spomenul viacero zaujímavých myšlienok a príkladov, ale jedna za všetky – najdôležitejšie je poznať zákazníka a používateľa produktu (v prípade LEGO o to ťažšia úloha, keďže sa jedná o deti). Dovolím si malé prirovnanie značky LEGO (legenda a trvalý úspech v segmente hračky) a Ford Mustang (podobný trvalý úspech v automotive). Rovnako Ford správnym spôsobom identifikoval potreby a najmä túžby svojho zákazníka a vytvoril legendu. Napriek tomu, že konkurent Chevy Camaro bolo vyspelejšie auto, nikdy nedosiahlo taký úspech.“

 

Ľudmila Guerin, Business Development & Knowledge Manager,  PricewaterhouseCoopers:

Tom STANDAGE je asi jeden z najrýchlejšie rozprávajúcich rečníkov, akých som kedy zažila . Jeho prezentácia bola pre mňa neskutočne zaujímavá, ľahko pochopiteľná a veľmi praktická. V podstate vysvetlil, že všetko súvisí so všetkým a história je vlastne „podkladom“ našej budúcnosti. Veľmi ma zaujali jeho myšlienky, ako technológie už teraz ovplyvňujú náš život, ako ešte len budú, a že vlastne to všetko už môžeme teraz vidieť. A samozrejme jeho „dry british humour“ pobavil . Som neskutočne šťastná a vďačná HRcomm, že mi umožnil zúčastniť sa takejto akcie, naozaj veľký zážitok.“