Konferencia Chopok Nr. 1/2024: Budovanie zamestnaneckej značky a kultúry. Ilúzia dobrého mena firmy alebo realita zamestnaneckej skúsenosti?

 

 

 

Daniel BRADÁČ

Managing Partner |  Generations Brand Consulting Agency 

 

Daniel je expert na komplexné budovanie značiek s dôrazom na branding a employer branding. Praktické skúsenosti získal z riadenia značky Orange, kde bol aj členom medzinárodného Orange brand boardu. Bol tiež riaditeľom marketingu Poštovej banky. Je zakladateľ Generations Brand Consulting Agency, lídra v oblasti brandingu a employer brandingu. Agenúra je na trhu 14 rokov a prináša klientom vysokú pridanú hodnotu pre biznis. Špeciálne know-how má agentúra v oblasti budovania značiek výrobných podnikov. Agentúra riadila aj náročné zadania brandingu a reputácie OVB Allfinanz Slovensko, spájanie značiek poisťovní NN a Aegon, launch a komunikáciu značky Cupra, reinventing značky SME, transformáciu lídrov v IT a iné. Daniel je partnerom CEO a HR riaditeľov a má vlastný Generations CEO podcast. 

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

 

Tony DÚBRAVEC
Head of Projects Wild Cards


Tony sa venuje komunikácii na sociálnych sieťach od roku 2012. Cez písanie vlastného blogu sa dostal k práci v reklame, kde pôsobil v agentúrach Made by Vaculik, dotcom advertising a v internej agentúre spoločnosti St. Nicolaus. Minulý rok začala jeho cesta freelance konzultanta v oblasti sociálnych sietí.
Vedie tiež flexibilný komunikačný dom Wild Cards, ktorý vytvára firmám na mieru pop-up tímy freelancerov. V portfóliu klientov má značky ako ITB Development, Medusa Restaurants, Tatra banka, Tesco, Heineken, Penta Real Estate, Budiš, Nicolaus Vodka, Jetron a mnohé ďalšie.
Je autorom projektu Doba digitálna, ktorý zahŕňa rovnomenný podcast, newsletter Digitálne novinky a Poznámkový Blog. Je lektorom a mentorom vzdelávacích platforiem Digitálna univerzita a Creative Academy.

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Róbert DUSÍK

CO-FOUNDER & CEO | TITANS freelancers

 

Róbert po štúdiu aplikovanej informatiky informačných a riadiacich systémov na Žilinskej univerzite pracoval takmer 6 rokov vo Viedni ako IT freelancer - Softvérový inžinier - pre jedného z najvýznamnejších hráčov na svetovom poisťovacom a finančnom trhu. Okrem samotného developmentu funkčných častí dovtedy najväčšieho poistného systému spoločnosti zastrešoval proces aplikačnej správy, analýzy a optimalizácie systémových databáz vrátane komunikácie s ostatnými IT zložkami projektového tímu. Je spoluzakladateľ spoločnosti TITANS freelancers a Group CEO v TITANS. 
TITANS freelancers je jednotkou v oblasti outsourcingu IT špecialistov na slovenskom trhu. V roku 2021 rozšírila spoločnosť svoje územné pôsobenie do Českej republiky, kde pôsobí ako TITANS CZ, s cieľom budovať z TITANS Group silného nadnárodného hráča v stredoeurópskom regióne.

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Juraj FEHERVARI
CEO a majiteľ 
| Be Lenka 


Juraj je zakladateľ a CEO firmy Be Lenka, ktorá vyrába a distribuuje barefoot topánky do celého sveta. Je držiteľom titulu EY Podnikateľ roka 2022 a Mladý inovatívny podnikateľ 2022, taktiež bol ocenený Pamätnou plaketou Žilinského samosprávneho kraja za výnimočný prínos v oblasti inovatívneho podnikania. Poznať ho tiež môžete z televíznych obrazoviek ako investora a porotcu v celosvetovo úspešnej podnikateľskej reality šou Dragons' Den, ktorá je vysielaná na televízii Markíza pod názvom Jama levova. Vďaka unikátnemu produktu, firemnej filozofií a podnikateľskému úspechu si Be Lenka na čele s Jurajom získala aj ďalšie ocenenia ako EY Začínajúci podnikateľ roka 2019, Inovácia Žilinského samosprávneho kraja, Cena Indexu - Najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh 2022, taktiež viaceré nominácie ako Via Bona Slovakia - Zodpovedná malá/stredná firma, Krištáľové krídlo 2021, Atlas - Envirocena Nadácie VÚB. Firma Be Lenka tiež reprezentovala barefootovú komunitu na EXPO 2020 v Dubaji.

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Jana HADERKOVÁ

Riaditeľka spoločnosti, Kros

 

V Kros a.s. začala Jana ako tester ekonomického softvéru. Za takmer 20 rokov prešla viacerými rolami od vedenia ľudí z pozície manažéra po agilného kouča a dnes je už skoro 7 rokov riaditeľkou firmy. Verí, že biznis sa buduje cez ľudí a ich zlepšovanie. Výsledky prídu za nimi. Jej úlohou je tvoriť podporujúce prostredie, kde si ľudia nájdu svoju cestu a spôsob prispievania k cieľom firmy. Dlhodobo sa venuje samoriadiacim tímom, buduje koučovaciu kultúru a vedie Kros založený na hodnotách a spoločnom cieli.

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Marek GREŠKO

CO-FOUNDER & CEO | TITANS freelancers


Marek vyštudoval informatiku na fakulte STU v Trnave. Počas štúdia získal červený diplom a po skončení štúdia sa stal víťazom súťaže najlepší podnikateľský plán v programe InQb. Má za sebou viac ako 10-ročnú prax v oblasti analýzy, vývoja SW a niekoľkoročné skúsenosti s vedením tímu vrátane projektového manažmentu. Podieľal sa na významných IT projektoch v nadnárodných finančných a telekomunikačných spoločnostiach v Čechách a na Slovensku. Je spoluzakladateľ TITANS freelancers a Group CEO v TITANS.
TITANS freelancers je lídrom v outsourcingu IT špecialistov na slovenskom trhu. Spoločnosť v roku 2021 rozšírila svoje územné pôsobenie do Českej republiky, kde pôsobí ako TITANS CZ, s cieľom budovať z TITANS Group rešpektovaného nadnárodného hráča v stredoeurópskom regióne.

 

LINKEDIN PROFILE


 

     
 

Igor JANOK
Konateľ a generálny riaditeľ Up Dejeuner a Up Slovensko


Som predsedom Asociácie moderných benefitov (AMOBE). Posledných 7 rokov riadim Up Déjeuner, ktorá sa takmer 30 rokov na Slovensku a 60 rokov vo svete zaoberá poskytovaním benefitov pre zamestnancov. V minulosti som napríklad spoluzakladal projekt Delia potraviny, ale aj riadil čerpacie stanice Shell na Slovensku, v Bulharsku a Česku a Neste v Rusku. Riadil som hypermarkety Carrefour v Česku a na Slovensku. Na rôznych manažérskych pozíciách som pôsobil v dnešnej spoločnosti Orange a predtým v oblasti veľkoobchodu, maloobchodu a cestovného ruchu. Vo svojej profesionálnej kariére som viedol veľmi rôznorodé tímy na veľmi odlišných miestach v rozmanitých firemných kultúrach. 

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Branislav JENDROĽ

Riaditeľ úseku služieb poistencom  DÔVERA zdravotná poisťovňa


Branislav je manažér, matematik. Vyštudoval matematiku - matematickú optimalizáciu na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.  Od roku 2014 je členom TOP manažmentu zdravotnej poisťovni Dôvera na pozícii Riaditeľ úseku služieb poistencom (CSO). V rokoch 1998 – 2014 pôsobil v komerčných poisťovniach postupne  QBE, Allianz a Generali na rôznych pozíciách. V rámci kariéry sa venoval oblastiam ako sú spolupráca s externými partnermi, vývoju produktov, produkt manažmentu a market managementu (CRM). Bol spoluzakladateľom CRM oddelení  v spoločnostiach Allianz a  Generali na Slovensku. Je tiež úspešným absolventom kurzu Master of Healthcare Administration (v Prahe za 2014-2016).

 

 

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Tatiana ORGLEROVÁ

Regional HRD CEE&ME │ Knauf Insulation 

 

Vyštudovala som Ekonomickú univerzitu v Bratislave, titul MBA som získala na Katz Graduate School of Business v americkom Pittsburghu. Svoju kariéru som začínala v štátnej správe, v rokoch 1991 až 1994 som bola v Prievidzi, kde som bola zodpovedná za medzinárodný rozvoj. Mám rozsiahle skúsenosti v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Pôsobila som ako HR manažérka pre jednu z prvých japonských investícií v oblasti automobilového priemyslu na Slovensku - spoločnosť Yazaki Slovensko. V rokoch 1998 až 2006 som pracovala pre pivovarnícku skupinu Heineken na Slovensku ako riaditeľka pre ľudské zdroje a členka predstavenstva. Následne som pôsobila ako personálna riaditeľka a členka vrcholového vedenia pre spoločnosti Slovnaft a IBM. Neskôr som pracovala 2 roky na pozícii Managing Consultant pre poradenskú spoločnost Hay Group.
Od roku 2014 pracujem ako regionálna HR riaditeľka pre spoločnosť Knauf Insulation v regióne strednej a východnej Európy a Stredného východu. Tento región zahŕňa 6 výrobných závodov (Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Turecko) a daších 20 krajín v komerčnej oblasti. V rokoch 2017 až 2022 som pôsobila ako prezidentka profesnej organizácie HRcomm. Som držiteľkou ocenení Slovenská cena roka za rozvoj ľudských zdrojov (2002 a 2007), HR OSCAR (2003), HR Gold (2008) a HR LEADER (2019). V súčasnosti sa venujem aj vzdelávaniu vo svojej HR škole.

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Tomáš PETREK

CEO & Co-owner │ GoBigname


Tomáš je CEO a spolumajiteľ medzinárodného brandingového štúdia GoBigname, v ktorom pomáha investorom, zakladateľom a marketingovým manažérom evolvovať a škálovať ich značky na zahraničné trhy. Počas svojej viac ako 10-ročnej histórie vytvoril tím GoBigname viac ako 250 názvov, vizuálnych identít a stratégií značiek od začínajúcich startupov, cez rodinné firmy a SMEs až po značky s miliónmi zákazníkov po celom svete. 

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Lívia RESUTÍKOVÁ

Kouč, Konzultant, Partner  MenkynaPartnes

Lívia pôsobí v HR poradenstve od roku 2000, kedy začínala ako headhunter. Od roku 2006 (od vzniku) je súčasťou spoločnosti MenkynaPartners, kde sa ako Partner spolupodieľa na jej vedení a rozvoji. Od roku 2020 vedie tím zodpovedný za rozvoj a realizáciu Management Consulting portfólia (komplexné rozvojové a posudzovacie programy zamerané na jednotlivcov, tímy a organizácie). Ako Garant má na starosti riešenia spojené s transformáciu firemných kultúr a riešenia zamerané na rozvoj tímov. Pôsobí ako kouč (individuálny a tímový), facilitátor, tréner a konzultant pre rozvoj organizácii. Čo jej dáva v poslednom období najväčší zmysel a zároveň robí radosť, je práve práca s celými organizáciami v rámci  programov firemnej kultúry.


LINKEDIN PROFILE


 

 

Martina ŠTARKOVÁ

Managing Director Jobangels

 

Martina začína v HR ako trainee v Poštovej banke. Od roku 2009 sa podieľala na budovaní retailovej siete PB Partner, dcéry Poštovej banky. Od roku 2012 pôsobila v Generali, kedy vybudovala a viedla úsek HR business partnerov. Neskôr, v období transformácie priamo reportovala CEO za oblasť HR. Okrem HR sa venovala business projektom ako rozvoj internej siete pre SME, optimalizácia a digitalizácia Kontaktného centra a rôzne projekty zamerané na customer centricity a inovácie. Za Slovensko viedla projekty v rámci CEE regiónu v oblasti People Strategy, EVP & Employer Brand, Engagement survey a D&I. Martina je držiteľkou ocenenia HR Talent 2016. Od roku 2022 je súčasťou teamu JobAngels, kde od mája 2023 pôsobí ako Managing Director s jasným cieľom – zlepšiť customer experience a pilotovať nový business model.

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Alica ŠTEPÁNOVÁ KOLÁROVÁ 

Personálna riaditeľka  Henkel Slovensko a HRBP pre HR Európa


Alica sa stala HRistkou v plnom zmysle slova pred 5,5 rokmi, keď začala pracovať pre Henkel Slovensko. Nastúpila ako Cluster Total rewards & Governance Manager a od vtedy zastávala regionálnu Total reward rolu v Európe a globálnu HRBP pre HR rolu. Na ceste do HR jej pomohli skúsenosti s meraním angažovanosti zamestnancov a robením benchmarkov v poradenskej spoločnosti Aon, B2B v poisťovni NN, kde okrem znalosti finančných benefitov získala aj trénerské, biznis development a Lean Six Sigma skúsenosti. Základy postavili kontextuálne a kritické myslenie, ktoré sa upevnili aj štúdiom či doktorátom z filozofie, kde sa venovala filozofii (neo)pragmatizmu. Ľudomilstvo pochádza aj z domáceho prostredia, keďže Alica vyrastala v rodine ekumenického a liberálneho evanjelického farára. Alica sa angažuje v témach rovnosti a inklúzie, pomoci slabším a na okraji záujmu. V minulosti za MEMO 98 spolu zakladala mimovládnu organizáciu za čias Miloševiča v Srbsku, v Henkel Slovensko iniciovala reštart Henkel nadácie, je aktívnou členkou Henkel DEI pracovnej skupiny. Iniciuje a podporuje interné i externé aktivity Henkel Slovensko, ktorých ambíciou je transcendovať dimenzie diverzity. To sa dá jedine tak, že akákoľvek iniciatíva, musí byť inkluzívna v samotnej tvorbe a jej praktickej aplikácii. To sa dá iba cez kultúru spätnej väzby a spolu vytváraním iniciatív ,,z dola“.  

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Ľubica TAKÁČOVÁ

Managing Director, Senior Tréner Life Up 

Členka predstavenstva HRcomm


Ľubica sa pohybuje vo svete L&D a HR 25 rokov. V rámci svojej kariéry pôsobila v 2 väčších finančných spoločnostiach, z toho v jednej na pozícii L&D manažérky ako zodpovedná za projekt vzdelávania v rámci strednej a východnej Európy. Posledných 15 rokov vedie vlastnú spoločnosť Life Up, ktorá pôsobí vo vzdelávaco - poradenskej oblasti. Ľubica a niektorí tréneri Life Up tímu sú intenzívnou a aktívnou súčasťou vzdelávacej, koučovacej a terapeutickej komunity na Slovensku. Life Up je tiež súčasťou zmysluplných, neziskových projektov, kde je prítomná téma vzdelávania ako celoživotnej filozofie. V roku 2021 vyhrala Ľubica ocenenie „Lektor roka“ v ocenení Learning and Development Awards.
Ľubica je od roku 2023 členkou predstavenstva HRcomm, zodpovednou za oblasť Training & Development.

 
LINKEDIN PROFIL


 

 

Patrícia WALSHEOVÁ
Human Resources Manager 
│ Mercedes-Benz Slovakia

 

Patrícia pôsobí ako HR Manager a ako členka senior manažmentu Mercedes-Benz Slovakia od roku 2019. Spoločnosť prechádza intenzívnou biznis transformáciou, vrátane budovania nového HR a firemnej kultúry. Patrícia sa procesom zmien venovala ako HR Manager aj počas predošlých 10-tich rokoch v IT & Telco – stála pri fúzii SWAN a BENESTRA, zavádzala zmeny v S&T Slovakia. Pred tým pracovala v skupine ČSOB, kde viedla jej historicky prvý tím HR Biznis Partnerov. Má HR skúsenosti z korporátneho sveta a stredne veľkých firiem riadených prevažne lokálne. Tento zaujímavý mix jej umožňuje chápať potreby a priority rozdielnych skupín ľudí a zainteresovaných strán a uplatňovať princípy rovnováhy a ľudskosti.

 

LINKEDIN PROFILE


 

     
Moderátorky konferencie:     
     
 

Ľudmila GUERIN
Prezidentka HRcomm 

Group Sales & HR Director  ZľavaDňa, Foxoboxo

 

Ľudmila sa pohybuje v oblasti HR a obchodu už viac ako 16 rokov. V súčasnosti pracuje ako Group Sales & HR Director v spoločnosti ZľavaDňa a Foxoboxo, kde má nastarosť riadenie obchodu a ľudského kapitálu. Predtým pracovala skoro 13 rokov v medzinárodnej konzultačnej spoločnosti PwC ako Senior Manažér - People & Change. V novembri 2018 sa stala členkou predstavenstva HRcomm asociácie, kde zastávala pozíciu Viceprezidentky pre zahraničné vzťahy, domáce aktivity a sponzoring a od roku 2021 sa stala jej prezidentkou. V roku 2021 získala ocenenie HR Leader. 

 

LINKEDIN PROFILE


 

 

Miroslava RYCHTÁRECHOVÁ 
Členka predstavenstva HRcomm
CE Head of Market Services manager for CZ,SK,HU
|
 Tesco Central Europe 

 

Miroslava je CE Market services manažerkou pre SK, CZ, PL a HU. Zabezpečuje servis pre viac ako 22000 zamestnancov spoločnosti Tesco v Strednej Európe prostredníctvom medzinárodného tímu kolegov a kolegýň Odmeňovania, Organizačného designu, CE Recruitingu, CE Technology recruitingu, Tréningu a vzdelávania, Employer Brandingu,Talent manažmentu ako aj iných oddelení. Prešla rôznymi manažérskymi pozíciami, bola zodpovedná za vedenie People oddelenia pre Tesco na Slovensku, dávnejšie sa venovala sa tréningu a rozvoju zamestnancov a riadeniu projektov. Je členkou správnej rady Nadácie Tesco, členkou dozornej rady Tesco Stores SR a.s., ako aj členkou dozornej rady DofE (Duke of Edinburg) mládežníckej organizácie, ktorá dáva mladým ľuďom vo veku 14 až 24 rokov šancu rozvinúť svoje schopnosti a naplniť svoj potenciál.

 

LINKEDIN PROFILE