adidas Slovakia, s.r.o.

V adidasGroup je to predovšetkým láska k športu, ktorá nás spája a určuje, kým sme a čo robíme. Každý deň. 

 

adidasGroup je jeden z najväčších svetových výrobcov športovej obuvi, oblečenia a doplnkov. Hlavnou snahou spoločnosti je umožniť športovcom jedinečný zážitok pri športovaní, aby boli lepší, rýchlejší, aby podávali čo najhodnotnejšie výsledky, ale najmä, aby sa dobre cítili.

 

Spoločnosť zamestnáva takmer 54 000 zamestnancov vo viac ako 160 krajinách sveta, vyrába vyše 660 miliónov produktov každý rok a v roku 2014 jej tržby predstavovali 14,5 bilióna EUR. 

 

V Bratislave sa nachádza centrála pre región strednej a východnej Európy, v ktorom zamestnávame viac ako 550 zamestnancov v siedmich krajinách: Česká republika, Estónsko,  Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Poľsko a Slovenská republika. 

 

adidasGroup v súčasnosti zastrešuje viacero zvučných značiek, v rámci nášho regiónu sú to značky adidas a Reebok.

 

To, kým sme ako zamestnávateľ, je odzrkadlením nadšenia našich zamestnancov pre športový životný štýl. Sú to práve naši ľudia, ktorí sú kľúčom k nášmu úspechu. Snažíme sa podporovať každého jedného z nás byť lepším, ísť za hranice svojich možností. Intenzívne sa venujeme talentovaným mladým ľuďom, podporujeme ich medzinárodné pôsobenie a pôsobenie na projektoch naprieč rôznymi oddeleniami. Vytvárame priestor pre kreativitu, nové nápady a originalitu. Hráme fair-play, čestne a s rešpektom vzájomnej diverzity.

 

 

Kontaktná osoba: 
Martina KOVÁČOVÁ
HR Manager

 

Martina vyštudovala Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave.Oblasti ľudských zdrojov sa začala venovať v roku 2006, v personálno-poradenskej spoločnosti. Neskôr ako Manažér ľudských zdrojov v slovenskej IT spoločnostizodpovedala predovšetkým  za definovanie HR stratégií a projekty v oblasti výberu zamestnancov, tvorby hodnotiacich systémov, odmeňovania a internej komunikácie. Nadšenie pre šport ju priviedlo v roku 2013 do adidasGroup, kde  ako HR Managerzodpovedá za celkový manažment ľudských zdrojov so zameraním najmä na aktivity súvisiace s „EmployerBranding“, identifikáciou a rozvojom talentov.
Martina v roku 2015 získala ocenenie HR Talent, ktoré vyhlasovala spoločnosť MaxmanConsultants.

 


Prečo sme sa rozhodli stať sa súčasťou HRcomm?

S myšlienkou stať sa súčasťou HRComm sme koketovali už istú dobu, rozhodnutie však prišlo až  po viacerých impulzoch. Uvedomili sme si, že našim manažérom radíme, ako pristupovať ku svojim tímom, ako ľudí počúvať, motivovať, ako dávať feedback, chváliť, rozvíjať a pod. Avšak luxus myslieť na seba, HR tím, sme si akosi odopierali.

 

Vďaka stretnutiam a rozhovorom s viacerými členmi HRcomm sme však nadobudli pocit, že sa kreuje akási nová generácia HR-istov. Ľudí, ktorí prekračujú svoj tieň, sú kreatívni, inovatívni a majú ďaleko od „kádrovákov“. Väčšmi sa snažia byť partnermi biznisu, plnohodnotnou súčasťou vedenia firiem, budovať značku zamestnávateľa a aktívne sa podieľať na stratégii spoločnosti, ktorej sú súčasťou. Tento prístup je nám sympatický a v adidasGroup veľmi blízky.

 

Vnímame dôležitosť networkingu, dôležitosť toho, aby sme si ako HR-isti neboli navzájom konkurenti alebo súperi, ale predovšetkým, aby sme spoločne ťahali za jeden koniec a vzájomne sa motivovali posúvať vlastné limity, inšpirovali sa k zmenám, formovali meniace sa pracovné prostredie a dokázali reagovať na generačné výmeny.

 

Je pre nás cťou byť súčasťou HR komunity – nechať sa inšpirovať skúsenejšími, ostrieľanejšími HR-istami a zároveň prispievať svojimi názormi, deliť sao naše skúsenosti, o to, čomu sa venujeme, čomu veríme a čo robíme. 

 

Tešíme sa na spoločné stretnutia a diskusie s Vami, milí HRcomm-áci.