Experience Talks - Empatia v biznise a jej využitie v marketingu

Na poslednom Experience Talks stretnutí v tomto roku sa predstaví Viktor Kostický, Sales & Leadership Trainer and Consultant. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úspešne vyjednávať a zároveň zlepšiť zákaznícky dojem?

 

 
Empatia v biznise a jej využitie v marketingu

 

My ľudia, aj keď si to často neuvedomujeme, sme pri vyjednávaní výrazne ovplyvnení emóciami, dojmami, primárnymi potrebami a iracionalitou. Logika je síce tiež dôležitá, ale výrazne menej, ako by sa mohlo zdať. Jednoducho značná časť vyjednávania je schopnosť dostať druhého do psychologicky vhodného rozpoloženia. A na túto časť sa v prednáške prakticky pozrieme. Mimochodom viete ako cielene podporiť dôveru? Ako vytvoriť príjemný pocit? Alebo ako u druhého dosiahnúť pocit bezpečia?

 

 

Máte pocit, ak sa to preženie, že firmy dominantne vo verejnom priestore komunikujú dookola o sebe, o hodnote ktorú poskytujú, o tom aké sú dobré, o tom ako pomôžu a podobne? Čo keď sa táto „dogma“, výrazne zmení? Čo to spôsobí smerom k zákazníkom a aj k vlastným zamestnancom? Dokážeme úprimným dávaním získať viac financií a zároveň vytvoriť prostredie, ktoré dáva ľuďom v práci väčší zmysel? A ako tieto prvky interne zaviesť do firmy?

Rečník

 

Viktor Kostický

 

Viktor je konzultant a lektor obchodu & leadershipu. Téme obchodu sa venuje širokospektrálne od stratégií, akvizície, auditov, vyjednávania a zavádzania LinkedIn obchodu do veľkých obchodných oddelení ... V oblasti leadershipu sa špecializuje na oblasť práce leadra s vlastným egom a na zmenu kultúry na princípoch dávania vs. brania.

 

 

Program podujatia:

TU

Miesto konania:

Hub Hub, Bratislava

Organizátor:

spoločnosť Anodius (spoločnosť je členom HRcomm)

Registrácia:

TU

Účastnícky poplatok:

Online streaming  cez aplikáciu ZOOM 15 Eur bez DPH

Viac informácií:

https://www.experiencetalks.sk/

 

Andrej Winter

Employee Experience Consultant
+421 903 751 791
Andrej.Winter@anodius.com

www.anodius.com