
Konferencia Chopok Nr. 1 bola presunutá na termín 25. - 26. november 2020
Veríme, že zmeny v programe budú minimálne.
1. DEŇ | 28. MÁJ 2020 (ŠTVRTOK)
08:00 – 09:00 |
Registrácia účastníkov |
|
|
OTVORENIE KONFERENCIE |
|
|
|
Why we are talking about mental health importants Tatiana ORGLEROVÁ │ prezidentka HRcomm, HR Director CEE & Middle East, Knauf Insulation |
|
|
|
Povýšte wellbeing na stratégiu (kým nie je neskoro) Zuzana REĽOVSKÁ │ Leadership Coach and Organizational Consultant
Vlastná skúsenosť s vyhorením spred 10 rokov priviedla Zuzanu k hlbšiemu štúdiu tohto dnes často diskutovaného fenoménu. Sama sa snažila nájsť spôsoby ako sa opäť postaviť na nohy. Aké sú vedecky preskúmané, empiricky overené stratégie na nastavenie opätovnej rovnováhy? Čo robiť aby nerovnováha nevznikla? Ako ochrániť naše „ľudské zdroje“? |
|
|
|
Mať sa dobre znamená nebáť sa zmeny: Môj (prí)beh svetom ako prevencia duševného zdravia Matej ŠEMŠEJ │ Regional HR Director Western & Central Europe, FLEETCOR
Stres súvisiaci so zmenou je vytváraný neistotou z budúcnosti. Až pričasto riskujeme duševnú pohodu na úkor obáv, ktoré sa nikdy nenaplnia. Predstavte si, že sa dostanete do situácie, kedy zmena je vaša jediná nádej, a to aj na úkor straty pohodlia. Ako by ste sa zachovali? V prednáške Matej priblíži svoj príbeh, ktorý je príbehom človeka, ktorý ako prevenciu svojho zdravia zvolil beh svetom a pomoc iným. Je príbehom človeka, ktorého duševnou záchranou v určitom momente mohla byť jedine zmena. |
|
|
|
Vyhorenie – mýty a legendy Pavla NÔTOVÁ │ Klinický psychológ
|
|
|
|
Ako pomáha mentálna práca na sebe k dosahovaniu a udržovaniu peak performance u vrcholových športovcov a čo to má spoločné s vami Petra HUDECOVÁ │ Brain-based Coach, Trainer & Consultant
|
|
|
WORKSHOPY + BUSINESS STAGE
Workshopy a Business Stage sa budú po prestávke opakovať! BUSINESS STAGE: spoločnosti a startupy v dvoch blokoch predstavia HR aplikácie, produkty a nové nástroje, o ktorých sa oplatí vedieť. |
|
|
WORKSHOP 1
WORKSHOP 2
WORKSHOP 3 |
Psychologické potreby ako prevencia stresu Marián DUBJEL │Managing Director, MD Training & Consultiing Hynek GLOS │ Independent Coach
Zrelá práca s emóciami Ján MENKYNA │ Founding Partner, Menkyna & Partners Management Consulting
Mindful Leadership v EY Ivo NOVOTNÝ │ Senior Manager, People Advisory Services, EY
|
BUSINESS STAGE
|
Ako vplýva šťastie zamestnancov na úspech firmy? Tina NEKUDOVÁ │ CEO, Kulturea
Firemná kultúra nie je jednorazový projekt, je to ako živý organizmus, ktorý sa v čase vyvíja. Je preto potrebné nastaviť jej manažovanie tak, aby priniesla trvalý rast a kontinuitu. Motivácia, angažovanosť a zmysel vlastnej práce kľúčovo ovplyvňujú celkovú produktivitu zamestnancov v každej organizácii.
|
|
|
|
|
|
WORKSHOPY + BUSINESS STAGE (opakovanie) |
|
|
Voľný program (čas na wellness, prechádzku) |
|
|
|
19:00 – 21:00 |
Večera |
|
|
od 21:00 |
Večerný networking |
Kríza sústredenia: Na čo zabúdame v dobe prepojenosti Michal MATLOŇ │ Architecture Psychology / User Experience, HB Reavis |
|
|
Spolupráca, komunikácia či prepojenosť. To sú slová, ktoré vás pravdepodobne zaujali, ak ste v posledných rokoch premýšlali, ako zlepšiť priestory vašej firmy. Ako dosiahnuť efektívnu spoluprácu bol donedávna jeden z najdiskutovanejších cieľov biznisového sveta. Pre jeho naplnenie búrame steny, miešame tímy a nasadzujeme inovatívne komunikačné nástroje. Tento trend má ale aj druhú stranu. S pribúdajúcou spoluprácou nám ubúda čas a priestor na sústredenú, produktívnu prácu. Na tejto prezentácii sa dozviete prečo je pre nás sústredenie dôležité a ako tvoriť priestory, ktoré ho podporia. |
|
|
Pod krídlami pomoci Miroslava RYCHTÁRECHOVÁ │ Head of Country People Operation Manager, TESCO STORES SR
Každý z nás sa môže niekedy dostať do situácie, keď si nedokáže sám pomôcť a potrebuje podporu ľudí okolo seba. O takejto pomoci je i projekt Tesco Anjel, ktorý uviedli do života zamestnanci spoločnosti Tesco SR ešte v roku 2013. Po 6 rokoch prerástol do veľkej rodiny Tesco anjelov, ktorí pomáhajú naprieč strednou Európou kolegom v ťažkých životných situáciách. Poukazuje na úskalia ľudí, ktorí často žijú neľahké životy a úlohu firmy, ktorá sa im môže stať útočiskom a druhou rodinou. Nahliadnite spolu so mnou do príbehov ktoré nás inšpirovali a pomohli nám tak vybudovať unikátny systém pomoci. |
|
|
|
Senior Camp (....ako sa po 15 rokoch stalo nemožné možným) Romana MÔCIKOVÁ │HR / Assistant Manager, Company Internal Coach, KIA
|
|
|
Tri mozgy lídra - The limbic leader Andrea VADKERTI │ Executive Leadership Coach
Prednáška Andrey Vadkerti predefinuje staré tvrdenie „Myslím teda som“ na neurovedami podložené zistenie – „Cítim, teda si myslím, že som“. Neurokoučka ukáže, že práca s človekom je vlastne práca s jeho mozgom napojeným na 11 energetických systémov tela. Budete mat možnosť zamerať si Vaše ego, zrelostnú úroveň vedomia a pomenujete si hodnoty, o ktorých nebudete so svetom ani sami so sebou zjednávať. Prednáška je pozvaním pre všetkých, ktorí veria, že leadership sa začína a končí v nás.
****** Súčasťou prednášky Andrey bude rozbor egostavov podvedomia. Ego nás nevedome riadi najmä vtedy, keď sme pod tlakom a v strese. Aktivuje v podvedomí strachy z minulosti a obavy z budúcnosti. Ktoré sú tie Vaše? Môžete to zistiť, ak si spravíte online test už aj v slovenčine, ktorý Vám ich zameria. Účastníci konferencie HR comm ho majú so špeciálnou zľavou - iba za 20 EUR. (ak máte záujem o test, kontaktuje prosím vadkertipa@gmail.com)
|
ZÁVER A UKONČENIE KONFERENCIE |
|
|
TOMBOLA
|
Obed |