
Predseda predstavenstva / CEO spoločnosti Brand International (EBI) a jeden z popredných svetových autorít v oblasti budovania značky zamestnávateľa.
Brettovo celosvetové pôsobenie je spojené s odbornými seminármi a prednáškami na tému budovania značky zamestnávateľa, ktoré doposiaľ realizoval vo viac ako 50 mestách v 32 krajinách sveta. V oblasti budovania značky zamestnávateľa trénoval tisícky lídrov, vrátane mnohých top 500 globálnych spoločností, ako sú Google, Samsung, Coca-Cola, Nike, Chevron a Toyota.
Je celosvetovo najviac publikovaným autorom v oblasti budovania značky zamestnávateľa so svojimi 3 knihami a viac než 100 publikovanými článkami v odborných periodikách, manažérskej literatúre a publikáciách pre HR a marketingových špecialistov, vrátane „The Economist“ a „Business Week“.
Brett Minchington pôsobí tiež ako konzultant pre nadnárodné a globálne projekty v oblasti tvorby imidžu spoločností ako zamestnávateľov a ako strategický poradca pre agentúry zaoberajúce sa budovaním značky zamestnávateľa. Je autorom kníh „Your Employer Brand attract-engage-retain“ (2006), ktorá je dostupná vo viac ako 65 krajinách sveta, taktiž „Employer Brand Leadership – A Global Perspective“ (2010) a „Employer Branding & the new world@work“ (2013).
Brett je priekopníkom v uvedení témy budovania značky zamestnávateľa na mnohé rozvíjajúce sa trhy akými sú napríklad Rusko, India, Ukrajina, Uzbekistan, Litva, Poľsko a Turecko. V roku 2011 vytvoril v Rusku prvú strategickú poradenskú službu pre oblasť budovania značky zamestnávateľa, ktorá vznikla ako spoločne s najväčším ruským on-line pracovným portálom.
V roku 2011 sa pričinil o vznik certifikovaného vzdelávacieho programu zameraného na oblasť líderstva v budovaní značky zamestnávateľa „Certificate in Employer Brand Leadership qualification“, ktorá je globálne uznávaná ako štandard vzdelávania v oblasti značky zamestnávateľa - Employer Branding College.