Martin CÍGLER CEO | Seyfor
Martin je český podnikateľ, ktorý založil jednu z najúspešnejších IT firiem v Európe. Spoločnosť Seyfor na trhu pôsobí od roku 1990, kedy vznikla pod názvom Cígler Software. V rokoch 2017–2022 pôsobila pod značkou Solitea. Pod Martinovým vedením sa Seyfor stal jedným z najinovatívnejších výrobcov informačných systémov v Čechách a na Slovensku, pričom celkovo obsluhuje zákazníkov v 38 krajinách sveta. Spoločnosť sa zameriava na vývoj a distribúciu účtovných, informačných, pokladničných a personálnych programov. Martin Cígler je stále jedným z vlastníkov spoločnosti popri slovenskej private equity spoločnosti Sandberg Capital. Je držiteľom viacerých významných podnikateľských ocenení. Martin je milovníkom fotografovania a ako člen sprievodnej posádky sa zúčastnil aj niekoľkých Rallye Dakar.
|
||
Martin DOBIAŠ HR Director | ČSOB Finančná skupina
Martin svoju kariéru začínal vo „veľkej štvorke“ auditu, odkiaľ smeroval na svoju prvú zastávku do ČSOB. Ako riaditeľ pobočky sa z retailovej siete ČSOB posunul k riadeniu produktového manažmentu v dnes už bývalej HVB Bank, kde pôsobil 4 roky. Rozhodol sa však pre návrat a súčasťou ČSOB je tak dnes už viac ako 18 rokov. Zodpovedný bol za manažment priameho predaja a rozvoja produktov, neskôr viedol kontaktné centrum a posledných 8 rokov stojí na čele HR. Rozvoj talentu a ľudského potenciálu tak zažil na vlastnej koži a veľmi dobre vie, že sú kľúčové pre spokojnosť zamestnancov a úspech samotnej firmy. Ako sám tvrdí: „Spokojný zamestnanec rovná sa spokojný zákazník, spokojný zákazník rovná sa lojálny zákazník, lojálny zákazník rovná sa úspešná firma.“
|
||
Boris DOBIŠ Člen Rady riaditeľov pre certifikácie a štandardy | ICF
So svojimi skúsenosťami z korporátnej sféry na rôznych obchodných pozíciách na Slovensku i v zahraničí rozbehol Boris svoju podnikateľskú činnosť ako externý kouč, facilitátor, tréner a konzultant. Zameriava sa na podporu líniových, stredných a vrcholových lídrov a manažérov pri získavaní, uvedomovaní si, uchopovaní a implementácii už existujúcich vlastných, ako aj nových poznatkov a riešení. V tomto kontexte Boris spolupracuje s viacerými globálne pôsobiacimi organizáciami, ktoré poskytujú služby v oblasti rozvoja leadershipu a talentov, koučingu a poradenstva. Zároveň sa ako dobrovoľník aktívne angažuje v Medzinárodnej federácii koučingu (International Coaching Federation, ICF) a to ako člen Rady riaditeľov pre certifikácie a štandardy a súčasne jej reprezentant v Globálnej rade ICF.
|
||
Tomáš Ervín DOMBROVSKÝ
Tomáš prostredníctvom výskumov a ďalších zdrojov dát mapuje hlavné javy a trendy v prepojených svetoch vzdelávania a práce. Závery a odporúčania, ktoré môžu pomôcť zlepšiť prostredie pre spoluprácu, pravidelne prezentuje odborníkom z HR a vedeniu organizácií. Je členom tímu externých poradcov ministra práce a sociálnych vecí ČR. Zároveň sa stará o verejnoprospešné aktivity presahujúce každodenný biznis spoločnosti Alma Career (do konca roku 2023 pôsobiacej v ČR pod názvom LMC, na Slovensku ako Profesia), v ktorej pracuje už štrnásty rok. Alma Career vyvíja online služby pre vzdelávanie a hľadanie práce, ako sú Jobs.cz, Prace.cz, Profesia.sk, Platy.sk & Platy.cz, Seduo.cz, Atmoskop.cz a ďalšie portály a mobilné aplikácie.
|
||
Igor FRANČEK Director of People Operations for Slovakia | Jaguar Land Rover
Igor je líder v oblasti riadenia ľudí s bohatými skúsenosťami z medzinárodného prostredia, ktorý má rád svoju prácu založenú na dobrých vzťahoch a humore. Kariéru začal ako HRBP v centrále Michel Thierry – Johnson Controls v Paríži. Na svojej poslednej pozícii v Johnson Controls – Adient bol ako HR Director pre región EMEA zodpovedný za vyše 30 lokalít. Vo svojej role otvoril päť nových závodov v štyroch rôznych krajinách, od Maroka až po Macedónsko. Igor verí v silu kultúrnej transformácie a jej priamy vplyv na obchodné výsledky. Momentálne pôsobí ako člen vedenia v spoločnosti Jaguar Land Rover Slovakia, zodpovedný za oblasť People. Zároveň pôsobí ako člen výkonného výboru Zväzu automobilového priemyslu. Zameriava sa na budovanie silných vzťahov, tímov a individuálnej zodpovednosti.
|
||
Andrej JURIGA Zakladateľ vzdelávacej spoločnosti Cultural Bridge
Andrej je jedným zo siedmich Master Facilitátorov kultúrnej inteligencie (CQ) na svete a certifikovaným lektorom/koučom emočnej inteligencie (EQ). Odborné vzdelanie v oblasti CQ získal v Cultural Intelligence Center (USA), s ktorými dodnes úzko spolupracuje pri vzdelávaní nových lektorov a pri nových výskumoch CQ a jej dopadoch na tímovú dynamiku, na mieru inklúzie a psychologického bezpečia v organizáciách. Odbornosť v téme emočnej gramotnosti a inteligencie získal v Írsku a v Španielsku. 13 rokov pracoval v oblasti predaja a HR v nadnárodných spoločnostiach, kde pomáhal manažérom najmä z regiónu Európa/Blízky Východ/Afrika hľadať efektívne spôsoby riadenia rôznorodých tímov. Za posledných 10 rokov robil školenia pre klientov v desiatkach krajín v Európe, Ázii, Afrike a Amerike. Žil v 6 krajinách v Európe a Afrike, momentálne pôsobí v Prahe.
|
||
Andrea KOŽUCHOVÁ
Andrea vyštudovala germanistiku na Univerzite Friedricha Schillera v Jene. V oblasti riadenia ľudských zdrojov pôsobí od roku 2001, kedy začala v spoločnosti HOLCIM ako manažérka pre rozvoj manažmentu, neskôr ako personálna riaditeľka pre Česko, Slovensko a Rakúsko. V rokoch 2008 – 2016 pracovala v spoločnosti TESCO Stores SR, kde zastávala pozíciu personálnej riaditeľky a členky predstavenstva. Počas svojho pôsobenia sa podieľala na budovaní tímov na Slovensku a na centralizácii manažmentu v roku 2015. V roku 2016 prijala pozíciu personálnej riaditeľky pre Česko a Slovensko v spoločnosti Hartmann Rico, ktorá sa zaoberá výrobou a predajom zdravotníckych a hygienických pomôcok. Postupne prebrala aj úlohu regionálneho HR manažéra. Od roku 2018 pôsobí v spoločnosti HEINEKEN Slovensko ako personálna riaditeľka a členka predstavenstva. V jej práci je kľúčový výber a rozvoj talentov, ako aj podpora a rozvoj firemnej kultúry.
|
||
Šimon LUČENIČ Compensation & Benefits Team Leader | Slovenská sporiteľňa
Šimon vyštudoval fakultu podnikového manažmentu na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Po prvých pracovných rokoch, počas ktorých získaval medzinárodné skúsenosti v oblasti HR v spoločnosti Dell, sa v roku 2017 stal súčasťou tímu odmeňovania v Slovenskej sporiteľni. Vo svojej kariére sa zameriava prevažne na témy platových stratégií, kompenzačných schém a implementácie benefitov. Pri tvorbe politík sa sústreďuje nielen na trhové dáta, ale aj na internú spravodlivosť, bez ohľadu na vek či pohlavie. Aktívne hľadá spôsoby ako vybudovať dobrý základ pre zamestnaneckú angažovanosť a dlhodobú spokojnosť zamestnancov.
|
||
Annamária MARCINOVÁ HR riaditeľka pre skupinu spoločností Arriva na Slovensku
Annamária vyštudovala Technickú univerzitu v Košiciach v Odbore Riadenia procesov. Počas štúdia ukončila Pedagogické minimum pre vzdelávanie na odborných školách, pretože už počas štúdia vnímala potrebu okrem technického pochopenia vecí aj ľudskú podstatu riadenia. Svoju pracovnú kariéru začala vo výrobnej spoločnosti na východe Slovenska, kde pracovala ako Manažér systému kvality a následne od roku 2007 v oblasti HR. V tejto oblasti sa stretla s viacerými významnými projektami ako fúzia spoločnosti, transformácia slovenskej spoločnosti do medzinárodného korporátneho prostredia, kde nakoniec do roku 2020 riadila HR v troch krajinách (SK, HU a AT). Od roku 2020 do roku 2024 pracovala v najväčšej štátnej zdravotnej poisťovni so sídlom v Bratislave, kde hlavnou úlohou HR je zmena firemnej kultúry a modernizácia spoločnosti. Od marca 2024 je Annamária súčasťou spoločnosti Arriva na Slovensku, kde jej hlavným zameraním je change manažment a nastavenie firemnej kultúry. Vášňou Ami je holistický counceling, ktorému sa venuje od roku 2020 vo svojom privátnom čase. Okrem HR jej vášňou je rodina, šport a príroda.
|
||
Radoslav MIKO
National Manager | KUEHNE + NAGEL
Rado je skúsený líder v oblasti logistiky s viac ako 20-ročnými skúsenosťami v riadení obchodu a manažovaní tímov. Pôsobil v spoločnostiach TNT Express Worldwide, SETTO spedition a Raben Logistics. V roku 2011 zakotvil v korporátnom prostredí Kuehne+Nagel ako National Manager. Je zodpovedný za transformačné procesy EX a CX, change management spoločnosti, ako aj za celkové riadenie slovenskej pobočky svetovej jednotky v logistike a pod jeho vedením Kuehne+Nagel dosiahol významné zlepšenia v efektivite, spokojnosti zamestnancov a zákazníkov. Ako líder podporuje otvorenú komunikáciu a jeho snahou je vytvárať prostredie a firemnú kultúru, kde sa všetci zamestnanci cítia pochopení a oceňovaní. “Don’t tell me, the sky’s the limit, when there are footprints on the moon“.
|
||
Martin PECKO
CEO | NEBBIA
Martin spolu s manželkou Stankou prešiel pri riadení Nebbie niekoľkými ťažkými obdobiami. Spoločnosť zažila výrazné vzostupy, keď sa jej podarilo expandovať na globálne trhy a získať si reputáciu medzi fitness komunitou po celom svete. Avšak počas tejto cesty Nebbia prechádzala aj turbulentnými obdobiami, keď nie všetky kroky priniesli želané výsledky. Napríklad, pokusy o zmenu smerovania firmy neboli vždy úspešné, čo sa prejavilo v stratách a poklesoch. Martin tieto chyby priznáva a zdôrazňuje, že jeho skúsenosti s týmito pádmi mu pomohli lepšie porozumieť tomu, ako viesť firmu a vytvárať stabilnú firemnú kultúru založenú na zodpovednosti a slobode. Martin je hrdý na to, že z Nebbie vyrástla značka, ktorá dnes stojí v prvej desiatke fitness značiek v Európe a ďalej expanduje.
|
||
Peter STEFÁNYI Člen certifikačno-akreditačnej komisie | SAKO
Peter je Master Certified Coach (MCC), senior tréner a člen rady riaditeľov v Erickson College International. Svoju profesionálnu dráhu začal v akademickej sfére, doktorátom z fyziky a výskumom v Holandsku a Veľkej Británii. Neskôr prešiel do sveta biznisu, kde riadil zmenu vo firmách, neskôr aj vo vlastných a to v oblastiach financií, výroby a HR. Jeho štýl koučovania spája vedecké princípov s praktickými biznisovými stratégiami. Je spoluautorom dvoch kníh a tvorcom inovatívnych programov ako „Four Quadrant Quantum Thinking“ a „Coaching Powerful Negotiations“. Trénuje v rade krajín od Kanady až po Indonéziu a Čínu. V Strednej Európe sa sústreďuje na rozvoj lídrov v oblasti výroby hlavne v automobilovom priemysle. Ako horolezec a bežec stelesňuje záväzok k vytvárania vlastného sveta a prekonávaniu hraníc, ktorý odovzdáva aj svojim klientom.
|
||
Jana STESKÁLOVÁ Compensation Systems Designer | compelink.
Jana sa téme odmeňovania a s ňou súvisiacich systémov a procesov venuje viac než 12 rokov. Ako expert odmeňovania v PwC pomáhala pri re/dizajne tradičných systémov odmeňovania prevažne vo veľkých spoločnostiach vo výrobe, energetike, či v obchodných reťazcoch. V roku 2024 sa vydala na samostatnú dráhu externého konzultanta, mentora a vzdelávača v oblasti odmeňovania. Klientom na Slovensku a v ČR pomáha od ad-hoc konzultácií, cez dátové analýzy až po revíziu a re/dizajn ich odmeňovacích systémov. Ako externý mentor vo Forbes Ideal Place vzdeláva majiteľov malých a stredných slovenských firiem a pomáha im s nastavením inovatívnych HR systémov a procesov vrátane odmeňovania na základe rolí, činností a/alebo zručností zväčša ako súčasť procesu transformácie smerom k samoriadiacej organizácii.
|
||
Norbert STRIEŽENEC Head of People Analytics | Slovak Telekom
Norbert vyštudoval ekonomickú univerzitu v Bratislave. Jeho pracovný život začal vo finančnom sektore, kde si na rôznych finančných a obchodných pozíciách zažil popredné bankové, leasingové aj poisťovacie spoločnosti ako Slovenská sporiteľňa, ČSOB Leasing, ČSOB Poisťovňa, Sberbank. Neskôr podnikal v kutúre a krátko zažil aj svet verejnej správy v Sociálnej poisťovni. Svoje bohaté skúsenosti dnes aplikuje v HR oblasti v spoločnosti Slovak Telekom kde okrem odmeňovania, HR controllingu, reportingu rieši aj prediktívnu analytiku a všeobecne prácu s dátovými modelmi.
|
||
Tatiana SÝKOROVÁ HR Director | Union poisťovňa, Union zdravotná poisťovňa
Táňa vyštudovala ekonomickú fakultu. Pracovný život začal ešte počas štúdia VŠ, začínala v oblasti obchodu v nadnárodných spoločnostiach ako napr. Panasonic, Compaq, Hewlett-Packard, ZSE. Prepojenie s HR nastalo v poradenstve v oblasti ľudských zdrojov v PWC, kde viedla platové prieskumy PayWell a HR Benchmarking. V internom HR pôsobí od roku 2010, stratégii HR sa venovala v spoločnostiach Trenkwalder, Adecco a aktuálne v spoločnostiach skupiny Union.
|
||
|
||
MODERÁTORKY KONFERENCIE:
|
||
Ľudmila GUERIN Prezidentka HRcomm
Ľudmila sa pohybuje v oblasti HR a obchodu už viac ako 16 rokov. V súčasnosti pracuje ako Group Sales & HR Director v spoločnosti ZľavaDňa a Foxoboxo, kde má nastarosť riadenie obchodu a ľudského kapitálu. Predtým pracovala skoro 13 rokov v medzinárodnej konzultačnej spoločnosti PwC ako Senior Manažér - People & Change. V novembri 2018 sa stala členkou predstavenstva HRcomm asociácie, kde zastávala pozíciu Viceprezidentky pre zahraničné vzťahy, domáce aktivity a sponzoring a od roku 2021 sa stala jej prezidentkou. V roku 2021 získala ocenenie HR Leader.
|
||
Ľubica TAKÁČOVÁ Členka predstavenstva HRcomm | Managing Director, Senior Tréner, Life Up
Ľubica sa pohybuje vo svete L&D a HR 25 rokov. V rámci svojej kariéry pôsobila v 2 väčších finančných spoločnostiach, z toho v jednej na pozícii L&D manažérky ako zodpovedná za projekt vzdelávania v rámci strednej a východnej Európy. Posledných 15 rokov vedie vlastnú spoločnosť Life Up (predtým Timit), ktorá pôsobí vo vzdelávaco - poradenskej oblasti. Ľubica a niektorí tréneri Life Up tímu sú intenzívnou a aktívnou súčasťou vzdelávacej, koučovacej a terapeutickej komunity na Slovensku. Life Up je tiež súčasťou zmysluplných, neziskových projektov, kde je prítomná téma vzdelávania ako celoživotnej filozofie. |