NN Životná poisťovňa, a.s.

Sektor: Poisťovníctvo, financie
Regionálne kluby: HRcomm klub BRATISLAVA
Domovská stránka: www.nn.sk

 

Hlavný predmet činnosti:

Pomáhame ľuďom starať sa o to, na čom im najviac záleží.

NN Slovensko (NN Životná poisťovňa, NN dôchodková správcovská spoločnosť a NN Tatry – Sympatia) je spoločnosť s bohatou históriou a jasnou víziou do budúcnosti, ktorej stredobodom nie sú zmluvy, ale predovšetkým ľudia. Je členom medzinárodnej holandskej skupiny NN Group so 178-ročnou históriou a poskytuje poistenie, dôchodkové zabezpečenie a správu investícií pre viac ako 18 miliónov klientov v 11 krajinách sveta. NN Group má významné zastúpenie najmä v Európe a Japonsku.

Značka NN má silnú a dlhoročnú tradíciu i na Slovensku. Pôsobí tu od roku 1996, keď vstúpila na slovenský trh ako jedna z prvých zahraničných poisťovní pod názvom Nationale-Nederlanden (dnes NN Životná poisťovňa, a.s.). O rok neskôr vznikla Prvá doplnková dôchodková poisťovňa Tatry – Sympatia (dnes NN Tatry – Sympatia, d.d.s., a.s.), ktorá dodnes patrí medzi jednotky na slovenskom trhu doplnkového dôchodkového zabezpečenia a v roku 2004 vznikla aj NN dôchodková správcovská spoločnosť, a.s. 

NN pôsobila v počiatkoch u nás ako Nationale-Nederlanden a neskôr, od roku 2004, ako ING. Po vyše 10 rokoch došlo k ďalšiemu významnému rebrandingu, ktorý sa spájal s návratom ku koreňom. Spoločnosť sa premenovala na NN a nadviazala tak na svoju históriu. Významným míľnikom pre NN bol rok 2018, keď medzinárodná skupina NN dosiahla dohodu o kúpe spoločností AEGON (AEGON Životná poisťovňa, a.s. a AEGON, d.s.s., a.s.).

NN na Slovensku patrí v súčasnosti medzi lídrov na trhu životného poistenia a dôchodkového sporenia.

 

Kontaktná osoba:

Ing. Miroslava Jandorfová

HR Director

 

Miroslava absolvovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave. Prvé skúsenosti z oblasti ľudských zdrojov získala v Slovenskej sporiteľni a ČSOB, v ktorých celkovo pôsobila 11 rokov. Následne zúročila svoju prax v Samsungu, odkiaľ sa vrátila do finančnej sféry - do Sberbank SR. V roku 2017 prijala ponuku HR manažérky v spoločnosti Aegon, ktorú pred štyrmi rokmi odkúpila holandská skupina NN a Miroslava sa ujala náročnej roly integrácie dvoch tímov. V NN SR dodnes riadi HR oddelenie ako jediná ženská členka top manažmentu. K jej kľúčovým ambíciám patrí budovanie férovej a otvorenej firemnej kultúry, zvyšovanie zamestnaneckej angažovanosti či rozvoj v oblasti odmeňovania a benefitov. Rovnako dôležitá je pre Miroslavu komunikácia značky navonok a na trhu práce. Za týmto účelom sa orientuje na zvyšovanie spokojnosti zamestnancov, work-life balans či budovanie inkluzívneho pracovného prostredia.

 

 

Prečo ste sa rozhodli stať súčasťou nás HRcomm-ákov?

Súčasťou HR komunity sme sa chceli stať už dlhšie obdobie. Naše členstvo sme však museli odložiť vzhľadom na interné priority a zmeny, ktorými naša spoločnosť prechádzala posledné roky. Oblasť ľudských zdrojov si prešla a aktuálne stále prechádza najväčšími výzvami, aké tu kedy boli. Som presvedčená, že byť súčasťou HRcomm je nesmierne prínosné. Ako komunita so záľubou v HR sfére si môžeme navzájom pomôcť vyrovnať sa s náročnými zmenami, ktoré súčasná doba prináša. Môžeme spoločne diskutovať o aktuálnych trendoch v HR, a predovšetkým zdieľať skúsenosti, know-how, znalosti z oblasti nových technológií a networkingu.

 

Čo chcete pre HR komunitu urobiť?

V prvom rade chceme spolupracovať s HR kolegami z iných spoločností na výzvach dnešnej doby a pomôcť tak Slovensku posunúť sa vpred a byť IN. Chceme implementovať do praxe aktuálne trendy, aby náš pracovný trh ponúkal kvalitné pracovné prostredie porovnateľné so zvyškom Európy. Chceme, aby ľudia žijúci a pracujúci na Slovensku nachádzali aj u nás zaujímavé pracovné ponuky, atraktívne benefity a také pracovné podmienky, aké ponúka väčšina vyspelých krajín sveta. Zdieľanie skúseností s ostatnými kolegami nás určite môže posunúť tým správnym smerom.  

 

S akými témami sa chcete s nami podeliť?

Ostatné roky sme si v NN v oblasti HR prešli re-dizajnom všetkých HR procesov. Snažíme sa sledovať nové trendy a radi sa podelíme o naše praktické skúsenosti. Aktuálne sa snažíme rozvíjať a napredovať najmä v oblastiach, ako sú diverzita a inklúzia, work-life balance, vzdelávanie v oblasti nových technológií, flexibilný pracovný čas, charitatívne aktivity v spolupráci so zamestnancami a pod.