Konferencia PRAKTICKÉ SKÚSENOSTI V RIADENÍ ĽUDSKÝCH ZDROJOV

1. deň  |  23. marec 2017 (štvrtok)

 

09:00 – 09:20          

ÚVOD, PRIVÍTANIE

Tatiana Orglerová, HR Director Eastern Europe, Knauf Insulation, s.r.o.

moderátor konferencie: Marcela Krajčová, HR manažér, Philip Morris Slovakia s.r.o. 

       
09:20 – 10:00    

Ako z employer brandingu nespraviť reklamné video na džúsik zadarmo v kancli a ako cez EVP nekomunikovať “hľadáme Ježiškov”?

Braňo Vargic, Programme M​anager, Raiffeisenbank a.s.

  • Na začiatku úvahy o EVP nie je kandidát, ale business stratégia/identita
  • Ak vieme, aká firma sme, ako to ovplyvňuje naše rozhodovanie o tom, akých ľudí chceme?
  • Čo takí, akých chceme, chcú?
  • Ako sa rozhodnúť na čo sa v EVP sústrediť?
  • EVP ako súčasť HR stratégie na 5 rokov dopredu
       

10:00 – 10:40 

   

Nemocnice potrebujú silnú značku. Pre pacientov aj zamestnancov

Dana Miňová, Chief HR Officer, Svet zdravia, a.s.

Tomáš Kráľ, PR and Marketing M​anager, Svet zdravia, a.s.

  • Slovenské nemocnice si už dlhšie obdobie navzájom konkurujú. Nie len v oblasti poskytovania zdravotnej starostlivosti, ale hlavne na trhu práce. Podľa čoho sa rozhodujú pacienti, lekári a sestry pri výbere „svojej“ nemocnice?
  • Nemocnice Svet zdravia budujú silnú sieťovú značku. V čom chce byť iná pre pacientov a pre svojich zamestnancov?
  • Svet zdravia ako prvá sieť nemocníc začala nadregionálne komunikovať cez imidžové kampane práve na podporu silnej značky. Ako takáto kampaň fungovala pre potreby HR a náboru nových lekárov a sestier?

  

     
10:40 – 11:10    

Coffee break

       
11:10 – 11:50    

O tom, ako sa pekné pery nededia alebo prečo Employer Brandingu nestačí iba marketing

Ivette Lešundáková, HR Director, Asseco Solutions, a.s.

  • Firemná anamnéza ako úvod do problematiky
  • Funkčné a menej funkčné formáty komunikácie v strednej firme
  • Ego personalistu a sebaklam vedenia vs skutočnosť
       
11:50 – 12:30    

Being Faurecia - zmena firemnej kultúry a firemných hodnôt

Aneta Tolo, Country manažér pre vzdelávanie, rozvoj a kariérne pánovanie, Faurecia Automotive Slovakia, s.r.o.

  • Faurecia - predstavenie, externý employer branding B2B spoločností
  • Internal employer branding - workshop "firemné hodnoty"
  • Lessons learned
       
12:30 – 14:00    

Obed

       
14:00 – 15:20    

Workshop 1 - HR(A) je riešenie

diskusia

moderátor: Zuzana Boorová, HR manažér

hostia:

Martin Malo, CEO, Trenkwalder, a.s.

Ivana Repová, HR Director, ST. NICOLAUS – Trade, a.s.

Roman Kollár, Senior HR and Communication Manager, Embraco Slovakia, s.r.o.

  • Hľadáte HR(avé) odpovede na každodenné potreby Vašej spoločnosti?
  • Zaujímajú Vás riešenia na dosah ruky, ktoré podporia interný Employer Branding?
  • A čo myslíte, bude HR administratíva niekedy jednoduchá?

 

Workshop 2 - Employer Branding Audit. Očakávania sú vysoké, avšak samostatné rozpočty na Employer Branding sú často krát limitované.

Dalibor Slávik, Managing Partner,SLÁVIK & STELL s. r. o. 

  • Poznáme v skutočnosti naše vlastné prostredie?
  • Prečo a ako analyzujeme Employer Branding aktivity?
  • Ako nás vidia kandidáti v online prostredií a ako pracujeme so sociálnymi médiami? 
  • Aký je náš tzv. Employee Lifecycle?
  • Prečo je dôležité mať plán komunikácie?

 

Business Stage 1

Andrej Solár, Addwork

Peter Fusek, Market Locator

Jiří Landovský, Referral-program.cz

Andrej Winter, JobAngels

 

Business Stage 2

Rudo Tesár, Skillandia

Marej Janovjak, Korn Ferry Hay Group

Jozef Porhinčák, Challengest

Slavko Fulek, Cloud IT 

       
15:20 15:40           

Coffee break

       
15:40 17:00    

Workshop 1 - HR(A) je riešenie

diskusia

moderátor: Zuzana Boorová

hostia:

Martin Malo, CEO, Trenkwalder, a.s.

Ivana Repová, HR Director, ST. NICOLAUS – Trade, a.s.

Roman Kollár, Senior HR and Communication Manager, Embraco Slovakia, s.r.o.

  • Hľadáte HR(avé) odpovede na každodenné potreby Vašej spoločnosti?
  • Zaujímajú Vás riešenia na dosah ruky, ktoré podporia interný Employer Branding?
  • A čo myslíte, bude HR administratíva niekedy jednoduchá?


Workshop 2 - Employer Branding Audit. Očakávania sú vysoké, avšak samostatné rozpočty na Employer Branding sú často krát limitované.

Dalibor Slávik, Managing Partner,SLÁVIK & STELL s. r. o. 

  • Poznáme v skutočnosti naše vlastné prostredie?
  • Prečo a ako analyzujeme Employer Branding aktivity?
  • Ako nás vidia kandidáti v online prostredií a ako pracujeme so sociálnymi médiami? 
  • Aký je náš tzv. Employee Lifecycle?
  • Prečo je dôležité mať plán komunikácie?

 

Business Stage 1

Andrej Solár, Addwork

Peter Fusek, Market Locator

Jiří Landovský, Referral-program.cz

Andrej Winter, JobAngels

 

Business Stage 2

Rudo Tesár, Skillandia

Marej Janovjak, Korn Ferry Hay Group

Jozef Porhinčák, Challengest

Slavko Fulek, Cloud IT 

       
od 17:00     Čas na wellness, prechádzku
       
18:30 –  20:00     Večera
       
od 20:30     Večerný networking - bowling, poker, ...

 

 

2. deň  |  24. marec 2017 (piatok)

 

09:00 – 09:40    

“BUDOVANIE BRANDU OD NULY” alebo from ZERO to HERO

Róbert Packaň​, Communication Specialist, L&D Coordinator, Fpt Slovakia, s.r.o.

  • Ako to začalo alebo píšeme výnimočný príbeh v rámci IT komunity
  • Od nuklear firemnej kultúry k “run-baby-run” prístupu
  • Nový brand (employer brand kampaň), iný štýl komunikácie (hiring kampaň) a komunikačné kanály 
  • Čo sa podarilo alebo máme radi dáta
  • Ideme ďalej – nové trendy + nová generácia
  • Lessons learned (ešte že nás domáci nehejtujú)
       
09:40 – 10:20    

IBM - Facebook nemôže chýbať pri budovaní našej značky zamestnávateľa

Miroslava Cehelská, Employer Branding Project Manager, IBM Slovensko, s.r.o.

Juraj Vinš, HR Marketing & Employer Branding Specialist, IBM Slovensko, s.r.o.

  • Prečo práve Facebook
  • Global versus Local approach pri Employer Brandingu a EVP
  • Ako budujeme kontent spolu so zamestnancami
  • Čo nám funguje a čo nie
  • Zopár čísel a výsledkov

 

     
10:20 – 10:50     Coffee break
       
10:50 11:30    

„Všetkého veľa škodí“

Igor Tóth, Riaditeľ marketingu, O2 Slovakia, s.r.o.

Naďa Vavríková, Manažérka operatívnych služieb HR, O2 Slovakia, s.r.o.

  • Maslow, Herzberg a Employer branding: povedzme im, že ide o prácu
  • Zakliaty nábor: ako to nerobíme
  • Firemná kultúra medzi korporáciou a start-upom: ako a čo to teda v O2 robíme

 

       
11:30 - 12:10    

„Employer Branding? Na čo?? My sme Medusa..Emócia a zážitok. Robíme to inak a netušíme či dobre..“

Juraj Chromiak, HR r​iaditeľ, MEDUSA GROUP s.r.o.

  • Gastro robí každý rovnako, len my sa staráme o ľudí takto
  • Ako robiť HR do ktorého vám nikto nekecá
  • Áno, aj nám ľudia odchádzajú
       
12:10 – 12:50    

Nastupujte prednými dverami

Magda Hajková, HR Manager, IFE-CR, a.s.

  • Ako vyzeralo IFE predtým?
  • Aké je IFE teraz po ukončení projektu „Budovanie značky IFE“
  • Aké boli konkrétne kroky budovania značky a ako vyzerala kampaň
  • Čo nás čaká ďalej?
       
12:50 – 13:10     Tombola + záver
       
13:10 - 14:00     Obed

 

Exkluzívni partneri
Hlavný partner
Partneri